بمب نقل و انتقالات استقلال در نیم‌فصل

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه‌نویی از وضعیت فنی استقلال طی دیدارهای گذشته رضایت ندارد و به همین دلیل می‌توان گفت که نیم فصل این تیم با تغییر و تحول بسیاری روبرو خواهد شد.



سرمربی آبی‌پوشان خاطره خوشی از ایجاد تغییرات در نیم فصل دارد و حالا هم می‌خواهد به شکلی عمل کند تا نقاط ضعف تیم در تعطیلات لیگ برتر برطرف شود تا استقلال تیم کامل‌تری در نیم فصل دوم حاضر شود.



پس از اینکه اخباری در خصوص حضور سعید دقیقی در استقلال به گوش رسید حالا گفته می‌شود که قلعه‌نویی برای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش به دنبال جذب یک هافبک توانمند نیز هست. بازیکنی که بتواند سر و سامانی به وضعیت خط هافبک استقلال بدهد و فرصت‌های بهتری را در اختیار مهاجمان قرار دهد.



در این خصوص با خبر شدیم استقلالی‌ها مذاکراتی با رسول نویدکیا داشته‌اند. این بازیکن که مدت‌هاست جایی در ترکیب سپاهان ندارد و با حسین فرکی هم به مشکل خورده قصد دارد نیم فصل از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شود و استقلالی‌ها با علم به اینکه نویدکیا از شرایط خود در تیم سپاهان ناراضی است با او برای حضور در استقلال وارد مذاکره شده‌اند و پیشنهاد مناسبی به این بازیکن ارائه کرده‌اند.



در این خصوص می‌توان به این موضوع اشاره داشت که مهدی کریمیان به احتمال زیاد نیم فصل از استقلال جدا می‌شود و از همین حالا باید به فکر تیم دیگری باشد و با شرایطی که پیش می‌رود، نویدکیا جانشین این بازیکن در استقلال خواهد شد.



البته اگر کرار برای نیم فصل دوم هم در جمع استقلالیها نماند، فرصتی پیش میآید تا قلعهنویی جدایی کریمیان را با وسواس بیشتری بررسی کند.