استقلالیم ولی ناراحتم که پرسپولیس بد گل می‌خورد

به گزارش افکارنیوز، پرویز برومند در خصوص حضور در تیم راه‌آهن و همکاری با احمدرضا عابد‌زاده اظهار داشت: «چه در زمانی که بازی می‌کردم و چه اکنون که مربیگری می‌کنم از احمد‌رضا عابدزاده یاد گرفتم. او رقیب من بود اما قبولش داشتم و اکنون نیز افتخار می‌کنم که در کنار او فعالیت می‌کنم.»



وی ادامه داد: «من مربی آکادمی راه‌آهن هستم و مدتی که عابد‌زاده حضور نداشت به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها فعالیت کردم و پس از آن نیز به درخواست عابد‌زاده ماندگار شدم.»



برومند در مورد عملکرد دروازه‌بان‌های راه‌آهن اظهار داشت: «گلر خارجی ما رفته رفته به شرایط آرمانی نزدیک می‌شود. وحید طالب‌لو در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و لایق دعوت به تیم ملی است. امیر عابد‌زاده نیز آنقدر خوب بوده که به تیم ملی امید دعوت شده این مسئله باعثشده استیلی کار سختی برای انتخاب دروازه‌بان اول داشته باشد.»



وی در پاسخ به این سوال که از بین رحمتی و طالب‌لو کدام یک برای دعوت به تیم ملی شایسته‌تر هستند گفت: «از نظر من این دو دروزاه‌بان فرقی با همدیگر نداشته و هر دو به یک اندازه لایق دعوت به تیم ملی هستند.»



دروازه‌بان سابق استقلال در مورد عملکرد پرنوسان دروازه‌بان‌های پرسپولیس در فصل جاری گفت: «درست است که من استقلالی‌ هستم اما پرسپولیس را نیز بسیار دوست دارم و ناراحتم که در این فصل گل‌های بدی دریافت کرده‌اند. پرسپولیس فصل گذشته درون دروازه عملکرد بهتری داشت.»



برومند در خصوص دربی گفت: «منطق می‌گوید که استقلال برنده می‌شود اما دربی قابل پیش‌بینی نیست و همواره مسائل دیگری غیر از آمادگی بازیکنان در نتایج تاثیر‌گذار بوده است.»



وی در پاسخ به این سوال که فکر میکنید دروازهبانهای دو تیم برای این دیدار آماده هستند یا خیر گفت: از نظر من خیر. عملکرد دروازهبانها در فصل جاری نشان داده که آمادگی کافی برای این بازی بزرگ را نداریم.