مایلی‌کهن به منم توهین کرد اما با زندان مخالف بودم

به گزارش افکارنیوز، محمد دایی در رابطه رضایت علی دایی برای آزادی مایلی کهن از زندان اظهار داشت: «طی صحبت هایی که با علی داشتیم، این تصمیم گرفته شد تا او رضایت بدهد. علی با من مشورت کرد و فردا رضایتش را رسما اعلام می کند. نه من و نه برادرم دوست نداشتیم که کسی را به زندان بیاندازیم اما حالا که این اتفاق افتاده، امیدوارم که درسی برای دیگران شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.»



وی ادامه داد: «من معتقدم اصلا نباید این اتفاقات رخ دهد اما وقتی کار به توهین به خانواده ها کشیده می شود، دیگر راهی به جز شکایت نیست. مایلی کهن بارها به من نیز توهین کرده بود اما من نیز موافق زندانی شدن او نبودم. علی نیز بر خلاف میلش این کار را انجام داد و حالا نیز تصمیم گرفته که به این ماجرا پایان دهد.»



مربی سابق پرسپولیس در خصوص ادعای وزارت ورزش مبنی بر اینکه او ۵۰۰ میلیون برای ۷ هفته از پرسپولیس دریافت کرده، تصریح کرد: «نمی دانم این ۵۰۰ میلیون را از کجا در آورده اند. من حدود ۷۰،۸۰ میلیون برای قرارداد امسالم از پرسپولیس گرفتم و بقیه قراردادم را بخشیدم. آقایان اظهارات کذب ارائه می کنند که اصلا درست نیست.»



وی در مورد شکایت وزیر ورزش از علی دایی گفت: این اتفاقات اصلا جالب نیست، اگر چه علی خیلی جدی پیگیر است و جوابشان را می دهد. حالا که آنها نیز اظهارات کذب داشته اند، من نیز می توانم به شکایت کردن فکر کنم. مشکل اصلی فوتبال ما این است که برخی آتش بیار معرکه می شوند. الان وزیر ورزش کاری با علی ندارد اما اطرافیانش رها نمی کنند. شاید درباره مایلی کهن نیز اینطور بوده و بیشتر اطرافیانش او را تحریک می کردند تا آنطور صحبت کند.