مفاد فسخ قرارداد دایی با پرسپولیس لو رفت

به گزارش افکارنیوز، علی دایی از پرسپولیس اخراج شد اما در یک اتفاق کمتر دیده شده، سکوت را به هر مسئله دیگری ترجیح داد تا اینکه خبر رسید حمیدرضا سیاسی در تماس با دایی از او خواسته سکوت کند و در قبال این سکوت نیز پول کامل این فصل را دریافت خواهد کرد.



همین اتفاق هم افتاد و دایی به ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خود رسید. اتفاقاً هیچ حرفی علیه سیاسی به زبان نیاورد و فقط گفت: «می‌خواهم با سکوت خود به تیم کمک کنم.»



اما در این خصوص شنیدیم پولی که دایی از سیاسی و باشگاه پرسپولیس گرفت، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود نه ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان!



پرسپولیسی‌ها به اجبار حسین ماهینی و مهرداد پولادی را از لیست خود خارج کردند و امیدوار بودند تا به خاطر کاهش سقف بودجه از ۱۸ میلیارد به ۱۶ میلیارد بتوانند باز هم بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند و به سقف ۲۰ میلیارد تومان قانونی برسند اما ماجرای پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به دایی آن هم در یک فقره چک آنقدر شگفت‌انگیز بود که پرسپولیس را در جهت جذب بازیکن جدید به مشکل واداشت.



حالا سرخپوشان مجبورند به جای ۶ بازیکن جدید و گرانقیمت، به ۳ یا نهایتاً ۴ بازیکن متوسط رو آورده و در جذب یاران جدید صرفه‌جویی کنند آن هم به این خاطر که بودجه صرف شده برای فسخ قرارداد دایی در لیست بودجه کل باشگاه در این فصل وارد شده است.



نکته دیگر ماجرا اینجاست که دایی تا پایان فصل حق ندارد به تیم دیگری برود. این شرط دریافت کل مبلغ قرارداد فصل چهاردهم بود.



دایی تنها ۷ هفته روی نیمکت پرسپولیس نشست اما به اندازه یک فصل و ۳۰ بازی پول گرفت که در برگه فسخ قرارداد هم آمده به خاطر دریافت این مبلغ حق ندارد تا پایان فصل به تیم دیگری برود.



البته این شرط هم برایش وجود دارد که در صورت برگرداندن پول به حساب باشگاه قادر خواهد بود روی نیمکت تیم دیگری بنشیند. دایی با این شرایط در انتخاب پیشنهاداتی که دارد به مشکل برخورده است.