تمجید از تیم ملی کشتی ساحلی ایران

به گزارشافکارنیوز،سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی عنوان کرد پس از سال موفقیت‌آمیزی که تیم ملی کشتی ایران روی تشک‌ها داشت این بار تیم کشتی ساحلی مردان این کشور با کسب ۳ نشان طلا در اوزان ۷۰ - کیلوگرم، ۸۰ - کیلوگرم و ۸۰ + کیلوگرم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران پیش از این در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۴ که در تاشکند برگزار شد به عنوان نخست رسید و پیش از آن هم عناوین قهرمانی رشته‌های آزاد و فرنگی جام جهانی را از آن خود کرد.

در ادامه این گزارش آمده است تیم ملی کشتی ساحلی مردان ایران توسط محمد نادری(۷۰ - کیلوگرم)، سیدکامران حسینی‌جم(۸۰ - کیلوگرم) و جابر صادق‌زاده(۸۰ + کیلوگرم) با شکست تمامی رقبای خود به عنوان قهرمانی مسابقات کشتی چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا رسیدند. البته صادق‌زاده پیش از این تجربه گرفتن کشتی روی تشک را داشته و حتی در سال ۲۰۱۱ به قهرمانی مسابقات قهرمانی جوانان در رشته آزاد رسیده بود.

نناد لالوویچ، رئیس صربستانی اتحادیه جهانی کشتی در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: میبینیم که کشتی ساحلی به سرعت در حال محبوب شدن است. بازیهای ساحلی آسیا این فرصت را در اختیار فدراسیونهای کشتی ما قرار داد تا در رقابتهای سطح بالایی همچون این مسابقات به رقابت بپردازند و خودشان را به اثبات برسانند.