بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند

به گزارشافکارنیوز،فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل راه‌آهن تهران اظهار داشت: امروز تیم ما بازی بسیار خوب و زیبایی ارائه داد و با خلق موقعیت‌های بسیار موفق شدیم تیم خوب راه‌آهن را شکست دهیم.

وی افزود: تیم راه‌آهن تیم بسیار خوبی است و از کادر فنی بسیار قوی و خوبی برخوردار است؛ تیم ما امروز نشان داد مقابل تیم‌های خوب عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند بازی بسیار خوبی ارائه دهد.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: ‌ امیدوارم از نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم و با تقویت بازیکنان تیم خوبی را برای نیم فصل دوم آماده کنیم تا تیم در لیگ برتر حفظ شود.

کمالوند ادامه داد: تا آخر هفته اسم بازیکنان اضافه شده به تیم گسترش فولاد را اعلام نمی‌کنیم و از هفته آینده اسامی بازیکنان اضافه شده به تیم مشخص خواهد شد و در نقل و انتقالات در پست‌های دفاع، هافبک و مهاجم تیم را تقویت خواهیم کرد و احتمال اضافه شدن دروازه‌بان به تیم وجود دارد.

وی گفت: تیم, اردوی آمادگی در خارج از کشور برگزار خواهد کرد تا بازیکنان جدید با تیم هماهنگی پیدا کنند و تیم برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر آماده شود.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز افزود: تیم راهآهن تیم بزرگی است و امروز تیم ما را بسیار زیر فشار گذاشت که نشان دادند بازیکنان جوان و خوبی دارند.