زرینچه: حق ما باخت نبود

به گزارشافکارنیوز؛جواد زرینچه شروع دربی را برای استقلال خوب توصیف کرد و افزود: بازی را خیلی خوب و جاندار شروع کردیم و توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم و فشار بسیار زیادی آوردیم و حتی می‏‌توانستیم گل دوم را هم به پرسپولیس بزنیم.

وی تاکید کرد: در بین دو نیمه هم به بازیکنان یادآوری کردیم که اجازه ندهند پرسپولیسی‎ها ضربات ایستگاهی بزنند اما متاسفانه از همان جایی ضربه خوردیم که مرتبا به بازیکنان تذکر می‎دادیم.

مربی استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: همان توپی که لو رفت و منجر به گل پرسپولیس شد می‎توانست گل دوم ما باشد، اما اشتباه بازیکن ما باعثشد تا پرسپولیس از این موقعیت استفاده کرده و گل تساوی را بزند.

زرینچه در ادامه افزود: ما در بازی‎های گذشته نیز بارها به بازیکنان توصیه می‎کردیم که مراقب ضربات ایستگاهی حریف باشند، اما آنها همانند این بازی توجه نکردند و ما در بازی‌های قبلمان نیز از همین جا آسیب دیدیم.

وی گفت: بعد از گل دوم پرسپولیس ما تلاش بسیاری کردیم تا بتوانیم به گل دست پیدا کنیم که متاسفانه یک بار توپ به تیر دروازه خورد و بار دیگر داور گل دوم ما را مردود اعلام کرد و ما بازی را واگذار کردیم هر چند که من اعتقاد دارم حق ما در این دیدار باخت نبود و این بازی می‌توانست در پایان به تساوی بیانجامد.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که استقلال از هشت بازی تنها ۶ امتیاز کسب کرده و آیا امیدی برای قهرمانی در پایان فصل دارد، عنوان کرد: ما هنوز فاصله زیادی تا صدر جدول نداریم و فکر می کنم تراکتورسازی ۲۸ امتیاز دارد و فاصله تیم صدر جدول با ما تنها ۴ امتیاز است و ما می توانیم با توجه به اینکه در بازی های برگشت ۸ یا ۹ بازی در خانه داریم، امتیازهای کامل این دیدارها را از آن خود کنیم و خود را به صدر جدول برسانیم پس بنابراین فکر می‌کنم برخلاف صحبت هایی که برخی ها انجام می دهند، شرایط استقلال بحرانی نیست. در نیم فصل دوم و با نفرات جدیدی که به خدمت خواهیم گرفت، می توانیم امید اول قهرمانی باشیم.

زرینچه در پاسخ به این سوال که روز پنجشنبه مقابل ذوب آهن از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی چه نتیجه ای را کسب خواهید کرد، گفت: روز گذشته و در پایان دربی قلعه‌نویی از بازیکنان خواست این شکست را فراموش کرده و به جام حذفی فکر کنند.

مدافع پیشین استقلال خاطر نشان کرد: ما از امروز تمرینات خود را برای دیدار مقابل ذوب آهن آغاز خواهیم کرد و تمام تمرکز خود را خواهیم گذاشت تا روز پنجشنبه ذوب آهن را شکست داده و به دور بعد جام حذفی برسیم و اگر پرسپولیس نیز بتواند حریفش را شکست دهد ما مجددا یک دیدار دیگر را چهاردهم آذر مقابل پرسپولیس انجام خواهیم داد و تمام تلاش خود را می کنیم تا در صورت صعود هر دو تیم یک بازی بسیار خوب را به نمایش بگذاریم.

مربی استقلال در پایان تاکید کرد: ما کار سختی را روز پنجشنبه مقابل ذوب آهن خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا با تمریناتی که در این چند روز انجام می دهیم ذوب آهن را در اصفهان شکست دهیم.