علیدوستی سرمربی تیم ملی ‌نوجوانان می‌شود؟

به گزارشافکارنیوز؛مسئولان فدراسیون فوتبال ایران قصد دارند سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران را هرچه زودتر انتخاب کنند.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران از ۱۲ گزینه مربیگری برنامه گرفت تا ۲ نفر برای هدایت تیم ملی جوانان و نوجوانان انتخاب شوند.

در آخرین جلسه کمیته فنی که روز یکشنبه برگزار شد اعضای این کمیته روی ۲ نفر به جمع بندی رسیدند تا هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان را برعهده بگیرند. قرار است این ۲ نفر به هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال معرفی شوند تا پس از موافقت هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اسامی این مربیان انتخاب شوند.

حمید علیدوستی پیشکسوت فوتبال ایران یکی از نفراتی بود که با حضور در فدراسیون فوتبال برنامه‌ خود را کمیته فنی و توسعه ارائه کرد. اینطور که گفته می‌شود علیدوستی فرد مورد نظر کمیته فنی برای تیم ملی نوجوانان است او امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد و رسول دانشجو سرپرست کمیته جوانان هم دیدار کرد. اگر اتفاق خاصی نیفتد این مربی سرمربی تیم ملی نوجوانان می‌شود مگر آنکه هیأت رئیسه با این مسئله مخالفت کند و توافق مالی حاصل نشود.

با توجه به اینکه قرار است تیم ملی نوجوانان ایتالیا در اواخر آذر به تهران بیاید مسئولان فدراسیون قصد دارند تکلیف تیم ملی نوجوانان هر چه زودتر مشخص شود تا تیم بتواند خود را برای انجام این بازی آماده کند.