منتقمی اظهارات تاج را رد کرد

به گزارش افکارنیوز، بهروز منتقمی در مورد اینکه آیا او به رأی کمیته استیناف که در آن باید بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن بدون تماشاگر برگزار شود، اعتراض کرده، اظهار داشت: روز سه‌شنبه به صورت مکتوب اعتراض خود را به رأی کمیته انضباطی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کردیم. کفاشیان هم دستور داد که این مسئله در کمیته استیناف بررسی شود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه از صبح تا بعدازظهر پیگیر این مسئله بودم که غروب چهارشنبه اعلام شد بازی پرسپولیس و تماشاگر بدون تماشاگر برگزار می‌شود. این در شرایطی بود که نشست‌های خوبی در این مورد برگزار کرده بودیم. بعد از اعلام رأی کمیته استیناف ما به باشگاه آمدیم و برای برگزاری بدون تماشاگر این بازی برنامه‌ریزی انجام دادیم.

سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: روز پنج‌شنبه پیگیری در این مورد انجام ندادیم و فقط من با تاج تماس تلفنی گرفتم و به او به خاطر پیگیری این مسئله خسته‌ نباشید و گفتم حیف شد بازی بدون تماشاگر است و درخواستی برای بررسی نداشتم. همان روز درخشان و خوردبین برای کنفرانس خبری قبل از بازی به سازمان لیگ رفتند. باشگاه پرسپولیس برای اعتراض به رأی کمیته استیناف هیچ نامه‌ای نداده و نمی‌دانم بعد از آن چه اتفاقی رخ داده است.

منتقمی در پاسخ به این سؤال که چه کسی رأی کمیته استیناف را شکسته است، گفت‌: تاج از اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شد ناراحت بود، شاید شکستن رأی کمیته استیناف تصمیم داخلی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بوده و خودشان خواستند بازی با تماشاگر برگزار شود. ما هیچ دخالتی در این مسئله نداشتیم، روز پنج‌شنبه فقط درخشان و خوردبین به سازمان لیگ رفتند که اعتراض به رأی استیناف هم در حیطه کاری آنها نیست. فعلاً مسئله این است که به خاطر این تصمیم‌گیری امروز تماشاگر کمی به ورزشگاه می‌آیند چون خیلی‌ها خبر ندارند که بازی با تماشاگر برگزار می‌شود.

سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا مدیرعاملی این باشگاه را قبول نکرده است، خاطرنشان کرد: در این ورد چند بار سیاسی با من صحبت کرد اما به دلیل اینکه باشگاه در حال واگذاری به بخش خصوصی است این پیشنهاد را قبول نکردم. در این شرایط گرفتن اسپانسر کار مشکلی است. وقتی قرار است باشگاه یکی‌، دو ماه دیگر واگذار شود نمی‌شود مدیرعامل شد.

منتقمی ادامه داد: با توجه اینکه سیاسی هزینه‌های باشگاه را پرداخت می‌کند بهترین شیوه این است که خودش مدیرعامل باشد، این مسئله برای اعضای هیئت مدیره هم قابل قبول است.

وی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر چه پستی در باشگاه پرسپولیس دارد، گفت: من در حال حاضر هیچ سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارم و فقط از طرف وزارت ورزش و جوانان در باشگاه پرسپولیس کار می‌کنم. فعلاً فقط کارمند ساده باشگاه پرسپولیس هستم.