به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی افکار به نقل از فردا تعدادی از بازیکنان سابق استقلال و همبازی های فرد مذکور در اقدامی جوانمردانه برای گرفتن حکم تبرئه از اعدام وی وارد عمل شده اند.

محمدعلی مؤمنی، ستار همدانی، اصغر حاجیلو، سیروس دین محمدی، مهدی فنونی زاده و چند تن از همبازی های سابق علی اکبریان قرار است در جلسه دادگاه این بازیکن حاضر شده و برای وی از قاضی پرونده تقاضای عفو یا تخفیف مجازات داشته باشند.

ماجرای مهاجم دهه ۷۰ استقلال و پرسپولیس از این قرار است که ماه گذشته نیروی انتظامی موتور سیکلتی را توقیف می‌کند و در بازجویی از فرد موتورسوار مشخص می‌شود که موتورسیکلت دزدی است.

در ادامه باز جویی فرد مذکور مدعی می‌شود موتور را از فردی به نام علی اکبریان که سابقه بازی کردن دراستقلال و پرسپولیس را دارد خریده است.

ماموران نیروی انتظامی پس از ادعای این فرد به منزل این بازیکن معروف رفته و در تفتیش از منزل او مقدار زیادی ماده مخدر شیشه را کشف و ضبط می‌کنند. علی اکبریان برای اینکه سایر هم دستانش در تولید این مواد را لو ندهد ادعا می‌کند که تمام این مواد را خودش تولید کرده است، غافل از اینکه تولید و همراه داشتن بیش از ۳۰ گرم ماده مخدر شیشه حکم اعدام را دارد.

مهاجم سالهاي دور سرخابي به همين سادگي به اعدام محكوم ميشود و اكنون پس از تحمل حدود يكماه حبس در انتظار اجراي حكم بهسر ميبرد. در همين قاب از گوشه و كنار خبر ميرسد سرخابيهاي پايتخت براي كمك به علي اكبريان وخانوادهاش دست بهكار شدهاند