به گزارش افکارنیوز، حسین کلانی، درباره اظهارات وکیل حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس که گفته بود دیگر در فوتبال فعالیت نخواهد کرد، گفت: «این صحبت سوء تفاهم شده بود. ما چند روزی است که با سیاسی ارتباطی نداریم و قطعا این گفته از زبان سیاسی نبوده است. من با وکیل سیاسی تماس گرفتم و او این صحبت را تکذیب کرد چون چند روزی است که سیاسی با هیچکس در ارتباط نبوده.»

وی درباره شرایط نامناسب پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل هم گفت: «زمان که هست. وزارت ورزش هم در تلاش است تا مشکلات زودتر حل شود. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم در فکر این هستند که اگر زمان کم بیاوریم، وقت نقل و انتقالات را تمدید کنند تا بتوانیم بازیکن بگیریم. البته اگر به مشکل بخوریم این اتفاق خواهد افتاد. هنوز چنین چیزی قطعی نشده است!»

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اظهارت حمید درخشان مبنی بر جدایی از پرسپولیس در صورت تداوم این مشکلات، گفت: «به هر حال ایشان هم نظر خودش را گفته‌ و با من صحبتی نداشته است. درخشان به‌عنوان یک پرسپولیسی دلش برای این تیم می‌سوزد. او حق دارد ولی این دلیل نمی‌شود که نا امید باشیم. قطعا افق روشن است و ما به آینده امیدواریم.»

کلانی با بیان اینکه هنوز فهرست بازیکنان مورد نظر درخشان به دستش نرسیده است، گفت: «این چند روز که تعطیل بود. روز یکشنبه هم که ما در دادسرا بودیم. قرار است درخشان لیست بازیکنانش را به کمیته عالی فنی بدهد و سپس درباره بازیکنان تصمیم می‌گیریم.»

وی درباره احتمال انتخاب یک سرپرست برای پرسپولیس به جای حمیدرضا سیاسی گفت: به امید خدا سیاسی این هفته سر کارش بر میگردد و مسائل حل خواهد شد. به هر حال خود وزارت ورزش در این باره تصمیمگیری خواهد کرد.