پرسپولیس در بحران

به گزارش افکارنیوز، ‌حسین کلانی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: " دو باشگاه استقلال و پرسپولس هم‌اکنون در شرایطی قرار دارند که در فاصله زمانی کوتاهی قرار است طبق قانون و برنامه خصوصی‌سازی آنها به بخش خصوصی واگذار شود. با توجه به این موضوع و دوره گذاری که وجود دارد تصمیم گرفتیم تا در باشگاه حاضر شویم تا مسائل را هموارتر کنیم. "

وی ادامه داد: " در باشگاه حاضر شدیم تا شرایط متعادل را به وجود آوریم البته در این زمینه سوءتفاهم‌هایی به وجود آمد و باعثشد تا در برنامه‌ها و نقشه‌هایی که داشتیم اختلال به وجود آید. پرسپولیس هم‌‌اکنون در بحران است اما با توجه به اینکه یکی از نمایندگان ایران در آسیاست و از بحثیک تیم باشگاهی خارج می‌شود باید تلاش کنیم تا بتوانیم در این مسابقات رضایت مردم را جلب کنیم و از افتخارات خود دفاع کنیم. "

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: " هم‌اکنون شرایط سختی به وجود آمده است اما دستگاه‌های قضایی و ارگان‌های امنیتی در کنار وزارت ورزش در تلاش هستند تا پرسپولیس از این شرایط خارج شود هم‌اکنون هم روند رو به جلویی را در پیش دارد و امیدوارم که این مسائل ختم به خیر شود. "

کلانی در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس و اینکه بحثیارگیری این تیم چگونه خواهد شد، ‌گفت: " در تماسی که با سیاسی داشتیم او اعلام کرد که از تمام امکانات استفاده کنیم و همانطور که همیشه در خدمت تیم و کشورش است در تلاش است که بتواند شرایط خوبی را برای پرسپولیس فراهم کند. اختیارات لازم را به هیأت مدیره داده و اعضای هیأت مدیره هم فعالیت خود را در کنار کمک سازمان لیگ و فدراسیون انجام می‌دهند. "

وی ادامه داد: "کمک مسئولان از جمله اینکه توافقاتی صورت بگیرد تا چند روزی فصل نقل و انتقالات به عقب بیفتد و کادر فنی هم به دنبال این است تا بتواند نقاط ضعف تیم را با جذب بازیکنان مورد نظرش برطرف کند. ما هم در تلاش هستیم تا اردوهای خارجی و داخلی را تنظیم کنیم. از روز گذشته این مسائل استارت خورده و امیدوارم تا پایان هفته سیاسی هم بیاید و در مسائل باشگاه تسریع به وجود آید. امیدوارم بتوانیم جوابگوی مردم باشیم و از خجالت آنها دربیاییم. قول میدهیم تمام سعی و تلاش خود را انجام بدهیم و مردم هم خیالشان راحت باشد که ما در حد توانمان تلاش خواهیم کرد."