محسن مسلمان: پیام صادقیان برایم اهمیتی ندارد

به گزارش افکارنیوز، استقلال هر چه کرد نتوانست محسن مسلمان را جذب کند. دو باشگاه استقلال و ذوب‌آهن بر سر مبلغی حدود ۲۰۰ میلیون تومان اختلاف داشتند و سرانجام به نتیجه نرسیدند تا مسلمان سر از فولاد خوزستان درآورد.

این بازیکن در مورد اتفاقات روزهای آخر فصل نقل‌وانتقالات گفت: «انتظار داشتم استقلالی‌ها شأن مرا حفظ کنند. این‌که شما مدام تلفن بزنید راهش نیست. من می‌خواستم به استقلال بروم اما خودم که نباید به ذوب‌آهن پول می‌دادم. به هر حال استقلال اگر مرا می‌خواست باید اقدامات جدی‌تری انجام می‌داد.»

مسلمان انتظار داشت استقلالی‌ها لااقل او را به دفتر باشگاه بکشانند و صحبت کنند: «بله باید جدی‌تر صحبت می‌کردیم. مدیران ذوب‌آهن مدام می‌گفتند استقلال در جذب مسلمان جدی نیست. من هم روزهای آخر تصمیم گرفتم به فولاد بروم. در واقع بیشتر از این نمی‌توانستم منتظر استقلال بمانم چون احساس کردم آن‌ها در جذب من جدی نیستند.»

استقلالی‌ها مدعی‌اند مسلمان را می‌خواستند ولی مشکلات مالی داشتند و ذوب‌آهن هم تخفیف نداده است. مسلمان می‌گوید: «به هر حال آن‌ها قدم اصلی را برنداشتند و حالا من از این‌که به استقلال نرفته‌ام اصلا پشیمان نیستم.»

در مدتی که شایعه شده بود شاید مسلمان به پرسپولیس برود پیام صادقیان در مصاحبهای گفت بهتر است مسلمان به پرسپولیس نیاید چون به کار ما نمیآید. واکنش محسن به این قضیه جالب است: حرف او برایم مهم نیست و به این چیزها فکر نمیکنم. من الان بازیکن فولاد هستم و فقط به موقعیت این تیم در لیگ و آسیا فکر میکنم.