کفاشیان: کار کردن در فوتبال سخت است

به گزارشافکارنیوز،علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: کار کردن در فوتبال سخت است. در بخش بانوان تحولاتی ایجاد شده و روند خوبی را شاهد بوده ایم. امیدوارم با حضور عرب عامری بیش از پیش شاهد موفقیت این رشته باشیم. ضمن اینکه از تلاشهای فریده شجاعی در مدت ۷ سال گذشته تشکر می کنم.

وی در ادامه بیان کرد: کمیته بانوان نیازمند حضور نیروهای تازه نفس است تا بتواند راه موفقیت و رشد را طی کند. در بخش بانوان لیگهای مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی با حضور تیم های معدودی برگزار می شود و به دلیل اینکه اسپانسر و تبلیغاتی وجود ندارد، شاهد حضور تیم های مختلف به تعداد زیاد نیستیم. بر همین اساس با رئیس سازمان لیگ برتر مذاکراتی را انجام داده و قرار است طبق آیین نامه درصدی از بودجه را در اختیار بانوان قرار دهیم تا با رفع مشکلات مالی، شاهد برگزاری لیگ های پویا باشیم.

رئیس فدراسیون در ادامه از سرپرست کمیته بانوان خواست تا به فعالیتهای آموزشی اهمیت بسیاری دهند. وی در این رابطه گفت: بحثآموزش برای مربیان و داوران برایمان بسیار اهمیت دارد و اگر می خواهیم تیم های ملی خوبی داشته باشیم، باید مربیان خوبی را تربیت کنیم.

وی در پایان گفت: تیم های ملی زیر ۱۶، ۱۹ و فوتسال عناوین بسیار خوبی را در آسیا کسب کرده اند و امیدوار هستم با مدیریت و تجربه ای که شما دارید، از این پس شاهد ادامه این روند موفقیت آمیز باشیم.