رحمتی همچنان عصبانی..

به گزارش افکارنیوز، تیم‌های زیادی در کیش هستند و تمرینات تاکتیکی خود را در زمین ورزشگاه المپیک کیش برگزار می‌کنند چون زمین مناسب دیگری در جزیره وجود ندارد.

مسئولان ورزشگاه برای زمین، زمان‌بندی درست کرده‌اند تا میزبان خوبی برای استقلال، پیکان، پدیده، استقلال خوزستان، صنعت‌نفت آبادان و… باشند که در تعطیلات لیگ در کیش اردو زده‌اند. دیروز زمین از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در اختیار باشگاه پیکان بود و از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برای بازی استقلال و پدیده در نظر گرفته شده بود.



پیکانی‌ها در زمین مشغول تمرین بودند که استقلالی‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ وارد ورزشگاه شدند تا قبل از شروع بازی، بدن‌های خود را گرم کنند. آبی‌پوشان پشت دروازه مشغول گرم کردن شدند و سرمربی این تیم روی سکوها نشست.



برخی از همراهان تیم و اعضای تدارکات با دروازه‌بان پیکان یعنی سیدمهدی رحمتی سلام و علیک کردند ولی بازیکنان طوری مشغول گرم کردن شدند تا با سنگربان مغضوب(!) روبه‌رو و مجبور به سلام و علیک نشوند.



در همین گیر و دار و سکوت داخل ورزشگاه یکی به رحمتی گفت سرمربی سابقت روی سکوها نشسته و این دروازه‌بان هم گفت‌ " نشسته که نشسته! چه‌کار کنم؟ بگویم ایستاده مرا تماشا کند؟ "



صدای بلند و لحن بیان رحمتی را می‌توان ناراحت‌کننده دانست اما او حنیف عمران‌زاده را نیز بی‌نصیب نگذاشت و بدون اینکه اسمی از مدافع استقلال بیاورد، گفت " فلانی که با من ادعای رفاقت و برادری دارد و مدام با من در تماس است را ببینید که جرأت سلام کردن هم ندارد. آدم ۱۰۰ کیلو باشد ولی بترسد به رفیقش سلام کند، نوبر است! "



اما حنیف هم دقایقی بعد مشغول شوخی با جی لوید ساموئل شد و با دیدن عصبانیت رفیقش(!) سمت او نرفت. دقایقی به ساعت ۱۸ مانده بود که اعضای پیکان یکی پس از دیگری به سمت خروجی ورزشگاه رفتند تا سوار اتوبوس شوند اما در این لحظات سرمربی استقلال نه روی سکوها بود، ‌ نه کنار زمین و گویا در رختکن تیمش حضور داشت در حالی که تمام اعضای تیم استقلال کنار زمین حضور داشتند.



رحمتی هنگام خروج در حالی که خبرنگار و عکاسی هم نزدیکش بود، به سیاوش اکبرپور گفت " دیدی بهت گفتم جایی که آدم‌هایش دورش نباشند، می‌ترسد از ۲۰ متری بقیه رد شود. "



اینکه منظور کاپیتان استقلال پیکان چه بود را خودش باید بگوید. جالب است بدانید رحمتی با خنده به خبرنگاران گفت: «هر چیزی را ننویسید. این روزها مد شده پول خرج کنند وکیل بگیرند و از بقیه شکایت کنند. پیغام هم می‌فرستند که فلان آدم بانفوذ رفیقم است و می‌گویم حالت را بگیرد.»



اما پس از پایان تمرین پیکان، قلعه نویی و رحمتی سرانجام در کیش با هم رودررو شدند اما خودشان را به ندیدن زدند. این دو نفر ساعت ۱۷:۵۰ دیروز در راهرو منتهی به رختکنهای ورزشگاه المپیک کیش همدیگر را دیدند و فاصلهشان با یکدیگر ۲ متر هم نبود اما ترجیح دادند سر خودشان را به سمت دیگری برگردانده و طوری وانمود کنند که انگار نه انگار همدیگر را دیدهاند!