می خواهم در پرسپولیس ماندنی شوم!

به گزارش افکارنیوز، رضا خالقی‌فر در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: قبل از اعزام تیم به امارات تمرینات سنگین و پرفشاری را در تهران پشت‌سر گذاشتیم و به آمادگی خوبی رسیدیم. قرار است در امارات بیشتر کار تاکتیکی داشته باشیم و ضمن اینکه دو بازی تدارکاتی هم انجام خواهیم داد تا از شرایط مسابقه خیلی دور نشویم.

وی درباره آینده تیمش تأکید کرد: با توجه به اینکه تیم برای نیم‌فصل دوم تقویت شده است من به آینده خیلی امیدوارم. همه چیز بستگی به این دارد که ما نیم‌فصل دوم را چطور آغاز می‌کنیم. متأسفانه در دو بازی اول نیم‌فصل دوم باختیم اما اگر با شروع بازی‌ها دو سه برد پیاپی کسب کنیم حتی می‌توانیم به قهرمانی هم امیدوار شویم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا روح قهرمانی در این تیم پرسپولیس دیده می‌شود یا نه، تصریح کرد: تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است. بازیکنانی که سابقه چند سال قهرمانی در کارنامه فوتبالی‌شان دیده می‌شود، بازیکنان جوان را کمک می‌کنند تا در پرسپولیس به چیزی جز قهرمانی فکر نکنند و به شکلی روح قهرمانی را به آنها انتقال می‌دهند.

خالقی‌فر حضور علی کریمی را در تمرینات تیمش مثبت ارزیابی کرده و یادآور شد: وقتی شخصیت بزرگی چون کریمی در تمرینات ما حاضر می‌شود از لحاظ روحی و روانی تأثیر بسیار مثبتی روی بچه‌ها می‌گذارد. به طور مثال وقتی او در بازی تمرینی تکل می‌زند، همین کار باعثمی‌شود بازیکنان جوان انگیزه‌شان چند برابر شود. امیدوارم کریمی تا پایان فصل کنار تیم ما باشد تا از تجربیاتش نهایت استفاده را ببریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از ترک تیم راه‌آهن خوشحال است یا نه، گفت: از جهاتی خوشحال هستم که راه‌آهن را ترک کردم از طرفی هم برای بازیکنان این تیم که از دوستان خوبم هستند، ناراحتم. حمید استیلی با اهداف بزرگی به راه‌آهن آمد و به شخصه به خاطر او حاضر شدم قید پیشنهادات دیگر را زده و با رقمی حدود ۴۰ درصد کمتر از قرارداد فصل گذشته‌ام با راه‌آهن قرارداد امضا کنم. متأسفانه بعد از جدایی استیلی از راه‌آهن شرایط این تیم ناامیدکننده است و امیدوارم در نهایت این تیم نابود نشود.

بازیکن پیشین راه‌آهن تأکید کرد: جوانان با استعداد زیادی در راه‌آهن حضور دارند که استیلی آنها را در تست‌های فنی جذب کرد. این جوانان در نیم‌فصل اول خیلی خوب کار کردند و به نوعی آینده فوتبال این مملکت به حساب می‌آیند. نباید این جوانان را به حال خود رها کرد و کارهای باارزش استیلی را نیمه‌تمام گذاشت.

خالقی‌فر با بیان اینکه دوست ندارد این فصل آخرین فصل حضورش در پرسپولیس باشد، گفت: هر بازیکنی دوست دارد در دوران فوتبالش افتخار حضور در پرسپولیس را داشته باشد و من خوشحالم که این فرصت نصیبم شد اما اصلاً دوست ندارم عمر فوتبالی‌ام در پرسپولیس کوتاه باشد و تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌ها برای تیمم آنقدر خوب کار کنم که برای فصل بعد هم در پرسپولیس ماندنی شوم.

وی تأکید کرد: در پرسپولیس همیشه باید بهترین باشی تا بتوانی انتظارات هواداران را برآورده سازی و من با این هدف به این تیم آمدم. لیگ قهرمانان آسیا چالش جدیدی در زندگی ورزشی من است و امیدوارم بتوانم مهره مؤثری برای پرسپولیس در این رقابتها باشم.