جنگجوهای قرمز به مصاف کانگورو ها می روند

به گزارش افکارنیوز، این بازی درحالی برگزار می شود که استرالیا قصد دارد با پیروزی در این بازی، راه خود برای صدرنشینی در گروه را هموار تر کند و عمان نیز که در بازی اول خود در برابر کره جنوبی شکست خورده است، حالا به امید نگه داشتن شانس صعود، در برابر میزبان قدرتمند صف آرایی خواهد کرد.

استرالیا
شاگردان پوستکوعلو که بازی آغازین جام را با اقتدار در برابر کویت آغاز کردند، حالا قصد دارند با کسب یک پیروزی دیگر، کار خود برای سرگروهی را آسان کنند. در این بازی که نسبت به بازی با کویت نیز سخت تر است، استرالیا میل یدیناک را به علت مشکلات مچ پا احتمالاً در اختیار نخواهد داشت. اما در هر صورت با حضور بازیکنانی چون تیم کیهیل، رابی کروسه و ناتان برنز ساکروس ها می توانند امیدوار به کسب پیروزی و قطعی کردن صعود خود باشند.

عمان
جنگجویان قرمز که شاید در بازی اول با کمی بد اقبالی در برابر کره جنوبی زانو زدند، حالا قصد دارند در برابر استرالیا آخرین شانس خود را امتحان کنند و با جبران مافات از حذف زودهنگام خود جلوگیری کنند. عمان هم اکنون در جایگاه ۹۳ ام فیفا قرار دارد و حتی از استرالیا نیز از این حیثوضعیت بهتری را دارد، اما در هر صورت بازی در برابرر میزبان رقابت ها می تواند بسیار سخت باشد. در این بازی امید اول عمانی ها در درون دروازه به ال حبسی است و در خط آتش نیز احمد ال حسینی، مرد اول عمان است.

زمان و مکان برگزاری مسابقه
سه شنبه | ۱۳۹۳/۱۰ / ۲۳ | ورزشگاه استرالیایِ سیدنی | ساعت ۱۲:۳۰

مصاحبه بازیکنان و مربیان دو تیم
پوسته کوعلو | سرمربی استرالیا

" به وحدت تاکتیکی رسیده ایم و بازیکنان کاملا در ترکیب جا افتاده اند. تیم به هماهنگی کامل رسیده است و آماده بازی فردا هستیم. خوشحالم که بازیکنانم به خوبی از یکدیگر شناخت دارند و می توانیم به خوبی خلق موقعیت کنیم و به گل برسیم. "

الحبسی | دروازه بان عمان

" ما در برخی از فرصت های خود در برابر کره جنوبی بدشانس بودیم و آن روز، روز مهاجمان ما نبود. در ۱۵ دقیقه پایانی، ما واقعاً تیم بهتر میدان بودیم. در بازی فردا نیز همه چیز متفاوت خواهد بود و ما با آمادگی کامل به میدان خواهیم رفت و از اعتماد به نفس بالایی برخورداریم. "

دیدارهای پیشین دو تیم و پیش بینی از نتیجه بازی
در پنج دیدار گذشته دو تیم، سهم استرالیا ۱ پیروزی و عمان ۱ پیروزی بوده است. اما جالب است بدانید که در دو مصاف قبلی تیم، نتیجه تساوی حاصل شده است ودر آخرین بازی نیز عمان پیروز میدان بوده است. با این حال اما پیش بینی از بازی به شرح زیر است.

استرالیا ۲-۰ عمان | استرالیا ۱-۱ عمان | استرالیا ۰-۱ عمان