کانگوروها عمان و کویت را در آستانه حذف قرار دادند

به گزارش افکارنیوز، تیم ملی فوتبال استرالیا در دومین دیدار خود در مرحله گروهی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا و در گروه A مسابقات به مصاف تیم ملی عمان رفت. این دیدار که از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه استرالیای شهر سیدنی آغاز شد در نیمه نخست با نتیجه ۳ بر صفر به سود ساکروس به پایان رسید.

دقیقه ۴: تیم عمان بازی را با فشار آوردن روی دروازه استرالیا آغاز کرد که باعثشده بود تیم میزبان در دقایق ابتدایی بازی عقب‌نشینی کند. همین موضوع باعثشد اولین موقعیت خطرناک بازی ایجاد شود و بازیکن عمان شوت قدرتمندی را به سمت دروازه استرالیا زد اما دروازه‌بان ساکروس به خوبی توپ را راهی کرنر کرد تا از گل خوردن زودهنگام تیمش جلوگیری کند.

دقیقه ۲۷: به دست آوردن یک ضربه کرنر برای استرالیا آنها را به گل رساند. ارسال کرنر از سمت راست دروازه عمان و زدن یک ضربه سر توپ را درون محوطه ششقدم به مت مک‌کی رساند تا این بازیکن با یک ضربه بغل پا به راحتی دروازه حریف را باز کند.

دقیقه ۳۱: بازیکنان تیم استرالیا بعد از به ثمر رساندن گل اول از سردرگمی بازیکنان عمان استفاده کردند و روی یک کار سرعتی و ترکیبی موفق شدند به گل دوم برسند. پاسی که پشت مدافعان عمان به روبی کروس رسیده بود این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد تا وی توپ را از زیر دستان علی الحبسی به تور دروازه عمان برساند.

دقیقه ۲ + ۴۵: بازیکنان تیم استرالیا از سمت چپ دفاع عمان حمله کردند و ارسال آنها دروازه عمان را هم باز کرد اما داور بازی پیش از اعلام گل پنالتی گرفت. میلیگان که توپ را گل کرده بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد پنالتی را هم وارد دروازه عمان کند. ‬

در دیگر دیدار گروه A تیم کرهجنوبی توانست کویت را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند.