سجاد مردانی طلا گرفت

به گزارشافکارنیوز،این رقابتها با حضور دو نماینده ایران روز گذشته در آتن برگزار شد که سجاد مردانی موفق به شکست همه رقبا و کسب مدال طلا شد و علیرضا نصرآزادانی هم دور سوم از رویارویی با حریفی از رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد و از جدول کنار رفت.

نصرآزادانی در وزن ۷۴ - کیلوگرم که ۴۵ تکواندوکار حضور داشتند دور نخست حریفی از کانادا را با ۸ بر سه شکست داد و سپس ۱۲ بر ۲ از سد تکواندوکار قبرس گذشت. وی دور سوم از پیکار با رژیم اِشغالگر قدس انصراف داد تا بدین ترتیب پرونده او در این رقابتها بسته شود.

سجاد مردانی دیگر نماینده ایران در وزن ۸۷ + کیلوگرم ابتدا نماینده کشور میزبان را ۳ بر یک از پیش رو برداشت و سپس با ۴ بر یک تکواندوکاری از کشور ترکیه را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با پیروزی ۷ بر ۲ برابر صربستان راهی دیدار نهایی شد. مردانی در دیدار برای کسب مدال طلا به مصاف " والکر وودزیچ " از آلمان رفت و در راند طلایی به برتری دست یافت و بر سکوی قهرمانى ایستاد.

این آلمانی مدال طلای گرندپریکس ۲۰۱۴ منچستر، ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا و نفر پنجم رنکینگ المپیک را در کارنامه داشت. سجاد مردانی با این مدال طلاى ارزشمند، ۱۰ امتیاز را به اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.در این وزن ۱۹ تکواندوکار حضور داشتند.