خلعتبری می خواهد به پرسپولیس برگردد

به گزارش افکارنیوز، محمدرضا خلعتبری بال تکنیکی و سریع تیم فوتبال سپاهان که مثل جام جهانی باز هم در آستانه یک تورنمنت مهم دیگر از تیم ملی خط خورد به شدت علاقه‌مند است بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن کند.



خلعتبری که فصل قبل با کلی دردسر و قیمتی گزاف از عجمان امارات به پرسپولیس پیوست در این تیم عملکرد نسبتا خوبی داشت اما در پایان فصل راهی سپاهان شد تا هواداران پرسپولیس از او دلخور و ناراحت شوند.



با این حال طی روزهای اخیر شماره ۹۹ سابق پرسپولیس که در سپاهان فصل نسبتا خوبی را پشت سر می‌گذارد برای حضور در پرسپولیس ابراز تمایل کرده است.



البته خلعتبری دوست دارد در لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان بازیکن کمکی برای پرسپولیس بازی کرده و از رابطان خود با باشگاه پرسپولیس خواسته تا این مساله را به گوش کادر فنی تیم و مسئولان این باشگاه برسانند.



خلعتبری خیلی دوست دارد در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد و از آنجا که سپاهان بعد از ده سال حضور متوالی در این رقابت‌ها امسال در لیگ قهرمانان آسیا غایب است خلعتبری دوست دارد بار دیگر با پیراهن پرسپولیس حضور در رقابت‌های جذاب لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.



البته بال تکنیکی سپاهان در حالی خواستار حضور در پرسپولیس است که سپاهان در آن مقطع درگیر لیگ برتر خواهد بود و بعید است باشگاه اصفهانی با خواسته او موافقت کند.



از سوی دیگر اصلا مشخص نیست که درخشان نسبت به جذب خلعتبری علاقه‌ای داشته باشد چرا که در پست این بازیکن ترافیک سنگینی در پرسپولیس دیده می‌شود.



در هر حال پرسپولیس فعلا نام ۲۵ بازیکن را در لیست آسیایی خود قرار داده و ۵ جای خالی باقی است اما گفته میشود این ۵ جا برای دو بازیکن خارجی مد نظر درخشان، علیپور، برزای و ماهینی در نظر گرفته شده است.