عبدی از پرسپولیس برود، مربی خارجی می‌آوریم

به گزارش افکارنیوز، حمید درخشان بعد از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل شهرداری تبریز گفت: بازی بسیار خوبی بود. بعد از اینکه چند وقتی تمرینات بدنسازی داشتیم این بازی‌ها می‌تواند به تیم برای رسیدن به آمادگی هر چه بیشتر کمک کند. هفته آینده هم یکی دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم تا به آمادگی بیشتر برسیم.

درخشان در ادامه عنوان کرد: دو نیمه خوب را مشاهده کردیم. تلاش کردیم از تمام موجودیت تیم استفاده کنیم تا شرایط بازیکنان مدنظر قرار گرفته شود. از لحاظ تاکتیکی وضعیت بسیار بهتری داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: پس از تمرینات بدنسازی و فشار زیادی که به تیم آوردیم این اولین دیدار دوستانه ما بود. بدن بازیکنان هنوز آماده نشده ونیاز به بازی دوستانه داریم که تیم از این فشار خارج شود و به آمادگی برسیم. این مسابقات از این بابت به ما کمک می‌کند.

درخشان در مورد درگیری لفظی که بین پیام صادقیان و مهرداد کفشگری به وجود آمده، تصریح کرد: مسئله خاصی نبود. مهرداد اعلام کرد پنالتی را او بزند و پیام هم می‌خواست پنالتی را خودش بزند. این اتفاقات مشکل خاصی نیست. در بازی دوستانه همه دوست دارند پنالتی بزنند اما وقتی در بازی رسمی پنالتی می‌شود همه عقب می‌روند. این یکی از مشکلات فوتبال ماست.

درخشان در مورد اینکه آیا از عملکرد علیپور و تادو رضایت دارد، خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم تیم در حال بدنسازی است و تا وضعیت بدنی بازیکنان خوب نشود، نمی‌توانیم انتظار خیلی زیادی داشته باشیم.

وی در رابطه با اینکه پرسپولیس در دیدارهای دوستانه خیلی خوب برنده می‌شود، گفت: ما حرکت‌مان رو به جلو است اما با سرعت کمی این کار را می‌کنیم. با توجه به جابه‌جایی‌هایی که داشتیم و نفراتی که به تیم اضافه شدند نیاز به زمان بیشتری داریم. بازیکنان خارجی که به تیم آمدند از یک فرهنگ دیگر آمدند تا با آنها با فلسفه فوتبال ما آشنا شوند این مسئله زمان زیادی به طول می‌انجامد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه حسین عبدی به باشگاه رفت و اعلام کرده نمی‌خواهد با پرسپولیس همکاری کند، گفت: کسی را با اجبار به پرسپولیس نیاوردیم. هر کسی که دوست داشته باشد کنار ما می‌ماند و کسی که نمی‌خواهد برای او جایگزین انتخاب می‌کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود عبدی به خاطر جذب برخی بازیکنان ناراحت است، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد، انتخاب بازیکن بر عهده سرمربی است و کمک‌مربی نباید در این مورد نظر نهایی را بدهد. همواره با عبدی همکاری داشتیم و هر وقتی که او نظری داده است ما گوش دادیم.

درخشان افزود: اگر عبدی چنین چیزی اعلام کرده من آن را اکنون می‌شنوم. هنوز کسی به طور رسمی به من نگفته عبدی نمی‌آید.

وی در رابطه با غیبت عبدی در دو جلسه اخیر تمرینات این تیم عنوان کرد: فکر می‌کنم غیبت عبدی به خاطر کار شخصی بوده است. او به من گفت کار دارد و من نمی‌دانم چه مشکلی به وجود آمده که او چنین کاری کرده است.

درخشان در مورد اینکه آیا هواداران می‌توانند به پرسپولیس در نیم‌فصل دوم امیدوار باشند، اظهار داشت: انشاءالله همین طور است. من به پرسپولیس امید زیادی دارم و فکر می‌کنم شرایط‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد.

وی در مورد وضعیت شوکت اسلاموف و گابریل تصریح کرد: امروز قرار بود گابریل تست پزشکی بدهد اما به خاطر مشکلی که در محل تست وجود داشته این اتفاق نیفتاده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرار است مربی خارجی پرسپولیس بیاورد، گفت: ممکن است این اتفاق بیفتد و اگر عبدی نیاید شاید تصمیم به آمدن یک مربی خارجی گرفتیم.

درخشان در مورد اینکه آیا گزینه آنها مشخص است، عنوان کرد: اصلا قرار نبود که مربی بیاوریم که روی این مسئله بخواهیم فکر کنیم و گزینه داشته باشیم.

وی در رابطه با عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: به تیم ملی تبریک می‌گویم. ما نتیجه خوبی گرفتیم و همه دنبال نتیجه هستند. انشاءالله در مرحله بعد هم وضعیت خوبی پیدا کنیم و بتوانیم جزو ۴ تیم برتر باشیم. آنطوری که از ما انتظار دارند فوتبال زییایی ارائه نمی‌دهیم اما نتیجه گرفتیم. امیدوارم همین روند حفظ شود اما احتمال دارد عملکرد دفاعی تیم ملی ما را گرفتار کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه در نیم‌فصل اول می‌گفت دستش خالی است اما حالا می‌تواند تیمی را به میدان بفرستد که زیبا بازی می‌کند، تصریح کرد: حتما باید زیبا بازی کنیم و تمام تلاش‌ ما این است که بازی زیبایی انجام دهیم.

درخشان در مورد اینکه آیا فرد جدیدی را برای لیگ قهرمانان جذب میکند، عنوان کرد: باید ببینیم شرایط چطور پیش میرود ما خیلی دوست داریم حسین ماهینی بتواند در این بازیها به میدان برود همچنین برزای هم در تمرین تیم ملی است و پس از بازگشت به ما اضافه میشود.