بازیکن مصدوم استقلال با الاهلی قرارداد بست!

به گزارش افکارنیوز، هنریک هلمکه هافبک آلمانی - برزیلی استقلال که گفته می‌شد قراردادش با آبی‌پوشان به خاطر مصدومیت فسخ شده با قراردادی ۵/۳ ساله به تیم الاهلی مصر پرافتخارترین تیم آفریقا پیوست و با این تیم تمرین کرد!

باشگاه الاهلی مصر در خصوص اخبار منتشر شده در ایران مبنی بر مصدومیت این بازیکن نیز اعلام کرد: پس از معاینات دقیق تیم پزشکی باشگاه مشخص شد که آسیب غضروف زانوی هلمکه بسیار جزئی بوده و تأثیری بر فعالیت فنی این بازیکن ندارد و حتی اگر این بازیکن زانوی خود را جراحی کند، بیشتر از ۳ هفته از میادین دور نخواهد ماند.

علا عبدالصادق مدیر باشگاه الاهلی در این مورد گفت: مصدومیت هلمکه به هیچ وجه جدی نیست و شاید در آینده فقط نیاز به یک آرتروسکوپی ساده داشته باشد. این در حالی است که هلمکه به دلیل مصدومیت جدی از فهرست باشگاه استقلال تهران کنار رفت و گفته می‌شود این بازیکن ۲۷ ساله تنها برای چند روزی که در عضویت آبی‌پوشان ایرانی بود، ۵۰ هزار دلار نیز دریافت خواهد کرد.

هلمکه: دلیل جدایی‌ام از استقلال مصدومیت نبود!
هنريك هلمكه هافبك برزيلي - آلماني كه بلافاصله پس از فسخ قرارداد با استقلال به تيم الاهلي مصر پيوست در مصاحبهاي گفت: دليل جدايي من از استقلال ايران به هيچ وجه مصدوميت نبود و دلايلي داشت كه ترجيح ميدهم آن را فاش نكنم. من از پيوستن به الاهلي مصر به عنوان پرافتخارترين تيم آفريقا خوشحالم و يك گام بزرگ در زندگي حرفهاي من محسوب ميشود.