پرسپولیس در آستانه از دست دادن یک مهره دیگر

به گزارش افکارنیوز، امروز(سه‌شنبه) روزی حیاتی برای تیم پرسپولیس و ضرغام اسماعیل است! در حالی که حمید درخشان گفته پرسپولیس همچنان به دنبال جذب مدافع چپ تیم ملی عراق است اما چنانچه ضرغام اسماعیل امروز در ترکیب تیمش پلیس عراق مقابل المینای بصره به میدان برود، دیگر نمی‌تواند به ایران بیاید و برای سرخپوشان تهرانی بازی کند.

لطفاً تعجب نکنید! قانون نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال عراق با همه دنیا فرق دارد! و چنانچه بازیکنی در لیگ این کشور بعد از ۲۸ دسامبر(۷ دی ماه) بازی کند، دیگر نمی‌تواند به تیمی دیگر ولو خارجی ملحق شود. شاید بد نباشد اشاره کنیم فصل گذشته جاسم کرار به رغم توافق با باشگاه استقلال به همین دلیل به ظاهر کوچک نتوانست به ایران بیاید و پیراهن آبی‌پوشان تهرانی را بر تن کند.

حالا به نظر می‌رسد همین سرنوشت در انتظار ضرغام اسماعیل باشد. بدون شک او بهترین مدافع چپ جام ملت‌های آسیا بود و می‌تواند خرید بسیار خوبی برای پرسپولیس باشد اما در صورتی که امروز(سه‌شنبه) برای پلیس عراق بازی کند، پرونده حضور او در ایران یا هر کشور دیگری اتوماتیک‌وار بسته خواهد شد! البته آخرین بازی ضرغام اسماعیل برای پلیس عراق روز ۷ دسامبر(۱۶ آذرماه) برابر نفت ماهیسان بوده و ظاهراً بعد از ۲۸ دسامبر(۷ دی ماه) هنوز برای تیمش بازی نکرده است.

با اين وجود سران باشگاه پرسپوليس طي مذاكرهای با مدير برنامههاي ضرغام اسماعيل از وي خواستهاند مدارك لازم در مورد بازي نكردن اين بازيكن عراقي در تركيب پليس عراق را در اختيار آنان بگذارد اما اگر تصور كرديد همه چيز با بازي نكردن ضرغام اسماعيل برابر المينای بصره حل ميشود، سخت در اشتباهيد! ديروز وقتي با يكي از دستاندركاران باشگاه پرسپوليس تماس گرفتيم، ضمن تأیيد اين اخبار به ما گفت: بعيد ميدانم در صورت حل تمامي مشكلات بتوانيم ضرغام اسماعيل را جذب كنيم چراكه مدير برنامههاي اين بازيكن ۵۰۰ هزار دلار خواسته و پرسپوليس از اين پولها ندارد به او بپردازد!