هافبک ملوان چگونه پنالتی را گرفت؟

به گزارش افکارنیوز، مازیار زارع پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است تیم بزرگی است این تیم اکنون تحت فشار است و بازیکنان و کادر فنی این تیم تحت فشار قرار دارند و شرایطشان در این وضعیت سخت می‌شود. من دوست دارم بیشتر در مورد تیم خودمان صحبت کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم روند رو به رشد ما ادامه پیدا کند هفته آینده هم بازی سختی با راه‌آهن داریم، یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما مقابل راه‌آهن است نباید این تیم را دست کم بگیریم.

هافبک ملوان در مورد اینکه چطور درون دروازه‌بان ایستاد گفت: پدر من دروازه‌بان ملوان بود. زارع در مورد اینکه فرشاد فلاحت‌زاده به او جهت پنالتی را گفت اظهار داشت: در آن شرایط اصلاً متوجه نشدم که فلاحت‌زاده به من چه گفت. فقط فیروز کریمی به من اشاره کرد که بازیکن پرسپولیس به کدام سمت ضربه می‌زند و من هم به همان سمت شیرجه رفتم البته خدا کمک کرد و مهار این ضربه شانسی هم بود.

وی در مورد اینکه چرا بعد از گل خوشحالی نکرد گفت: چرا خوشحالی نکردم؟ من با پژمان خوشحالی کردم و صد در صد از گلی که به پرسپولیس زدیم خوشحال بودم من پرسپولیس را دوست دارم اما ملوان تمام زندگی من است و هر چه دارم از ملوان است.

زارع در مورد اینکه چرا پرسپولیس این همه ضعیف شده است گفت: بازیکنان و کادر فنی این تیم تحت فشار هستند و شرایط بدی دارند هواداران باید به آنها روحیه بدهند البته من باید بیشتر به فکر تیم خودمان ملوان باشم.