مایلی‌کهن جانشین درخشان!

به گزارش افکارنیوز، یک باخت دیگر برای حمید درخشان و پرسپولیس. این باخت احتمالاً اتفاقی را رقم می‌زند که از مدت‌ها پیش، زمزمه‌‌اش شنیده می‌شد‌؛ برکناری حمید درخشان اما چه کسی قرار است روی نیمکت سرخ‌ها بنشیند؟

ظاهراً سرانجام نیمکت پرسپولیس به محمد مایلی‌کهن خواهد رسید. سال‌‌هاست که او گلایه می‌کند‌؛ «چرا هرکسی سرمربی پرسپولیس شد ولی من نه؟» ظاهراً سرانجام این گلایه‌ها به بار می‌نشیند و نیمکت قرمزها، در این روزهای سخت به محمد مایلی‌کهن می‌رسد. مدیر فنی تیم‌ملی امید رابطه بسیار نزدیکی با علی‌اکبر طاهری مدیرعامل این روزهای پرسپولیس دارد. از میزان صمیمیت وزیر ورزش با مایلی‌کهن هم که همه باخبرند.

حضور اخیر او در تمرین پرسپولیس هم چندان بی‌دلیل نبود. او حتی رو به حمید درخشان گفت: «چرا جوان‌ها را بازی نمی‌دهی؟ چند بازیکن خیلی خوب و باانگیزه داری، این‌ها را بازی بده…» نقشه‌ای که او برای پرسپولیس در سر دارد. در این شرایط آیا برای مدیران و مالکان پرسپولیس، گزینه‌ای بهتر از مایلی‌کهن دیده می‌شود؟ او علاقه زیادی به کار با جوان‌ها دارد و سرمربی هزینه‌زایی هم نیست.

برای گرفتن پرسپولیس هم هیچ شرط و شروطی ندارد و به قول خودش همیشه حاضر است به پرسپولیس خدمت کند. شایعه حضور مایلی‌کهن دیروز جدی‌تر از هر زمان دیگری شنیده شد و اگر در روزهای آینده مایلی همیشه معترض، در درفشی‌فر آفتابی شد، زیاد تعجب نکنید.

امروز تکلیف روشن می‌شود مایلی‌کهن، گزینه اول پرسپولیس
خداحافظ درخشان؟!
ديشب شايعه شده بود محمد مايليكهن امروز به جاي حميد درخشان سرمربي پرسپوليس ميشود اما طاهري كه فعلاً حكم سرپرست پرسپوليس را دارد، در گفتوگو با خبرورزشي خبر مذاكرهاش با مايليكهن را تكذيب كرد... طاهري گفت: موضع ما تا قبل از بازي با ملوان حمايت از درخشان بود و اجازه بدهيد فضاي احساسي فعلي آرام شود و عصبانيتها فروكش كند تا درست تصميم بگيريم. طاهري حرفي از بركناري درخشان نزد اما منابع آگاه ميگويند شمارش معكوس براي خداحافظي با درخشان آغاز شده و اين مربي يا امروز كنار ميرود يا بازي هفته بيستم پرسپوليس بازي آخرش است. همچنين گفته ميشود محمد مايليكهن با وجود تكذيب طاهري،گزينه اول سرمربيگري پرسپوليس است.