بازگشت بازیکن سابق پرسپولیس به تمرینات پیکان

به گزارشافکارنیوز،امیرحسین فشنگچی در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ناحیه مچ پا مصدوم شد و به همین دلیل بازی هفته نوزدهم این تیم مقابل گسترش فولاد را از دست داد.

رضا رهقی سرپرست پیکان در خصوص مصدومیت فشنگچی یادآور شد: او روز گذشته با تیم تمرین کرد و حال اینکه در ترکیب قرار بگیرد یا خیر به نظر سرمربی برمی‌گردد. ما مصدوم و محروم دیگری نداریم تا با تمام قوا مقابل استقلال ظاهر خواهیم شد.

سرپرست پیکان در خصوص اینکه شانس پیروزی مقابل استقلال را چقدر می‌داند گفت: ما در این چند هفته بازیکنانی را جذب کرده‌ایم که برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. بازی مقابل گسترش هم موقعیت‌های خوبی داشتیم و آنطور نبود که بخواهیم با تساوی زمین را ترک کنیم اما بازیکنان مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس با انگیزه خاصی ظاهر می‌شوند و امیدوارم این موضوع باعثشود تا اولین پیروزی خود را با صمد مرفاوی مقابل استقلال به دست آوریم.

سرپرست پیکان در مورد اینکه عنایتی اظهار داشته پیکان استقلال ب است خاطرنشان کرد: استقلال الف و ب نداریم. بازیکنان مختار هستند که در فصل نقل و انتقالات هرجا بروند و ما هم بر اساس نیازهای خودمان بازیکن کسب کردیم. پیکان، پیکان است. آنقدر قدمت دارد که بخواهد همان پیکان باقی بماند. بازیکنان سابق هر تیمی انگیزههای خاصی دارند که مقابل تیم گذشته خود بازی کنند به هر حال امیدوارم بتوانیم با کمک خدا فردا پیروز میدان شویم.