به گزارش افکارنیوز، ایمان صادقی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: هر دو بردمان را مقابل پرسپولیس به دست آوردیم. اولین بار که پرسپولیس را با علی دایی بردیم و زمینه برکناری دایی فراهم شد و دومین مرتبه هم با حمید درخشان پرسپولیس را شکست دادیم و او هم اکنون تحت فشار شدید است.

وی ادامه داد: مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم و از دقیقه ۸۰ طبیعی بود که به دفاع برویم و از گل‌مان دفاع کنیم. سرپنالتی هم احساس کردم پنالتی بدهم بهتر از گل خوردن تیم است و شاید یک شانس برای مهار پنالتی داشته باشیم البته اصلا یادم نبود که دیگر تعویضی هم نداریم و وقتی یکی از بازیکنان گفت دیگر تعویض هم نداریم شوکه شدم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان تصریح کرد: مازیار زارع خیلی خوب ضربه پنالتی را گرفت و امروز هم در تمرین همه با او شوخی می‌کردیم و می‌گفتیم قرار است زارع به طور اختصاصی تمرین دروازه‌بانی با من انجام بدهد.

صادقی در مورد بازی ۶ امتیازی با راه آهن گفت: هر بازی برای ما حکم مرگ و زندگی است و باید پیروز شویم و مطمئنم حسینی میتواند در بازی با راه آهن روند گل نخوردن ملوان را ادامه بدهد و ما برای سومین بازی متوالی دروازهمان را بسته نگه داریم.