سردار کمالی: حرف ما تغییر نمی کند!

به گزارش افکارنیوز، سردار موسی کمالی در فاصله کمتر از ۲۰ روز تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا در رابطه با احتمال اعطای مجوز به بازیکنان سرباز برای بازی در ترکیب نمایندگان ایران در این رقابتها به کاپ اظهار داشت: ‌ حرف ما یکی است و هیچ وقت تغییر نمی کند. گفتیم که این بازیکنان تا پایان فصل به هیچ عنوان نمی توانند بازی کنند و هنوز هم سر حرفمان هستیم. ماجرای تیم ملی کاملا متفاوت بود و بارها نیز تاکید کردیم که این بازیکنان بخشیده نشده اند.

وی درباره اینکه گفته بود ممکن است با درخواست وزیر ورزش مجوز این بازیکنان صادر شود، ‌ افزود: ‌ چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و از همین حالا می گویم که حرف ما تغییر نمی کند و این بازیکنان تا پایان لیگ نه در لیگ برتر، ‌ نه در لیگ قهرمانان آسیا و نه در دسته اول نمی توانند به میدان بروند.

جانشین معاونت منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که سروش رفیعی خودش را معرفی کرده است؟، تصریح کرد: ‌ سروش رفیعی خودش را معرفی کرده و سرباز محسوب می شود اما خیلی قصد ندارم درباره فرد صحبت کنم زیرا بارها در این باره توضیح داده ام.

وی در پایان در خصوص اینکه پولادی گفته قراردادش ۲ ساله است و نمی تواند تا پایان قراردادش به ایران بیاید، گفت: واقعا نمی خواهید ماجرای پولادی را فراموش کنید؟! من کارهای خیلی مهمتری دارم اما هر روز باید درباره یک شخص که تخلف کرده توضیح بدهم. وضعیت او هیچ تغییری نکرده و دیگر نمی خواهم درباره اش صحبت کنم.