عنایتی: رحمتی می‌خواهد گل نخورد

به گزارش افکارنیوز، رضا عنایتی با مهدی رحمتی رابطه خوبی دارد اما امیدوار است بتواند امروز در ورزشگاه آزادی دروازه او را باز کند!

جدال با پیکان، نظرت چیست؟
یک بازی ویژه و حساس، باید با تیمی بازی کنیم که انگیزه‌های زیادی روبه‌روی استقلال دارد.

این تیم را می‌توان تیم دوم استقلال نامید!
پیکان تیم خوب و شایسته‌ای است، بازیکنان بزرگ و مطرحی دارد که می‌توانند شایستگی‌های‌شان را نشان دهند. من با بازیکنان این تیم رابطه نزدیکی دارم و آنها از دوستان خوبم محسوب می‌شوند.

استقلالی‌های پیکان انگیزه‌های زیادی برای رویارویی با استقلال دارند.
این قانون فوتبال است و یک روز در تیمی هستی و یک روز دیگر نه، خود من چند سالی از استقلال دور بودم و حالا دوباره برگشتم. باید به همه افرادی که روزی در استقلال حضور داشتند و زحمت کشیدند، احترام گذاشت. آنها حالا پیراهن پیکان را پوشیده‌اند و باید برای پیروزی تیم‌شان تلاش کنند.

جدال تو با مهدی رحمتی جالب است. باید تلاش کنی دروازه‌اش را باز کنی.
مهدی دوست خوب من است. او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران و حتی آسیاست که هیچ‌کس در توانایی‌هایش شک ندارد. من و بازیکنان استقلال باید تلاش کنیم دروازه رحمتی را باز کنیم و او نیز تلاش می‌کند این اجازه را به ما ندهد.

کدام برنده می‌شوند؟
این چیزی است که باید صبر کرد و در بازی دید. امیدوارم برنده استقلال باشد تا به پیروزی رسیده و به سومین برد متوالی‌مان برسیم.

شرایط استقلال چگونه است؟
عالی، علاوه بر اینکه تمرینات خوب و منظمی را برای این مسابقه داشته‌ایم از انگیزه زیادی برخورداریم. همه چیز برای ارائه یک نمایش خوب از سوی استقلال آماده است.

سازمان لیگ برتر و وزارت ارشاد نیز از تو تقدیر کرد؟
من از آنها بابت اين كار ممنون هستم اما شاديام به خاطر دل خودم بود. عاشق حضرت محمد (ص) هستم و باز اين كار را ميكنم.