دین محمدی: با قرارداد سیصدهزارتومانی سوم هستیم

به گزارشافکارنیوز، سیروس دین‌محمدی در خصوص موفقیت تیمش در رقابت‌های این فصل اظهار داشت: همه می‌دانند که تیم امید استقلال سال گذشته دهم شده بود ولی امسال با وجود اینکه کارمان را دیر شروع کردیم توانستیم بازیکنان تستی را دور هم جمع کنیم و تیم خوبی را روانه مسابقات کردیم.

وی افزود: مربیانی که در پایه‌ها کار می‌کنند بازیکنان پایه‌ها را هم خوب می‌شناسند و آنها بعد از عنوان سومی استقلال بارها پیامک زدند و تبریک گفتند. آنها خودشان بهتر می‌دانند که کار کردن در تیم‌های پایه چقدر سخت است و انصافاً من سال سختی را پشت سر گذاشتم چون برای اولین بار بود که در پایه‌ها کار می‌کردم.

سرمربی امیدهای استقلال افزود: دیروز محسن کریمی، مجید حسینی و محمدرضا سلیمانی در لیست ۱۸ نفره بزرگسالان استقلال بودند که اینها آینده‌های این فوتبال هستند. سه چهار بازیکن دیگر هم داریم که پتانسیل حضور در تیم بزرگسالان را دارد. خدا را شکر امسال هم خوب نتیجه گرفتیم هم بازیکن‌سازی کردیم و هم سالم کار کردیم.

دین‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل بعد در استقلال می‌ماند یا خیر، ‌گفت: هنوز چیزی معلوم نیست و تصمیم خاصی نگرفته‌ام اما اگر ماندم از تجربه امسال استفاده کرده و تیم را برای قهرمانی می‌بندم دوست دارم آبروی از دست رفته امیدهای استقلال را بگیرم چون حتی مربیان هم می‌دانستند که استقلال در این رده خوب نتیجه نمی‌گرفت.

وی افزود: این را بگویم که با هیچ امکاناتی این عنوان را به دست آوردیم و اصلاً نباید بازیکنان ما را با بازیکنان پیکان، نفت یا سایپا قیاس کنید.

وی با تأکید بر اینکه قرارداد برخی از بازیکنانش ۳۰۰هزار تومان بوده، گفت: ‌ باور کنید در طول فصل به بازیکنان سه تا ۱۰۰هزار تومان پرداخت کرده‌ایم و با چنین شرایطی سوم شدیم. حتی کادر فنی چیزی دریافت نکرده و من از هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه می‌خواهم که به فکر پایه‌ها باشند و باشگاه‌های سایپا، پیکان و نفت را الگو قرار بدهند.

دین‌محمدی تأکید کرد: ‌ من در اواسط امسال یکی دو پیشنهاد از تیم‌های لیگ دویی داشتم که افشارزاده گفت: بمان و تیم را حفظ کن من هم به خاطر استقلال و شخص افشارزاده در این تیم ماندم اما از آنها انتظار دارم از کادر فنی استقلال یک قدردانی کوچک بشود و هفت ماه است چیزی نگرفته‌ام. اگر راه درست نرود فساد به وجود می‌آید در حالیکه امسال دیدید ما با خروجی‌هایی که داشتیم انگار که دو میلیارد به استقلال کمک کرده‌ایم.

سرمربی امیدهای استقلال در پایان گفتوگو با فارس، تأکید کرد: دو بازیکن تیم ما مصدوم شدند که یکی از آنها توسط مربی به کرج برده و درمان شد و دیگری را با هزینه خودم در بیمارستان میدان صادقیه تحت عمل قرار دادم. من حرفم را روراست میزنم چون بهترین زرنگی روراستی است. امیدوارم شخص افشارزاده به تیمهای پایه توجه کند تا در آینده ثمره آن را ببیند.