شک نکنید پروین خط را داده تا درخشان بماند

به گزارش افکارنیوز، غلامرضا فتح‌آبادی در خصوص وضعیت این روزهای سرخپوشان پایتخت اظهارنظر کرده که در زیر می خوانید:



* وضعیت پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- چه بگویم؟ هیأت مدیره که تشکیل جلسه داد و درخشان را ابقا کرد ولی می‌دانید اصل داستان چیست؟ هیأت مدیره که همگی زیر دست پروین بزرگ شده‌اند، از ایشان خط می‌گیرند. من قصد جسارت به پروین را ندارم و در زندگی‌ام هر چه دارم از علی‌آقاست اما شک نکنید پروین خط را داده تا درخشان بماند، وگرنه همه می‌دانند این پرسپولیس با درخشان درست‌بشو نیست.



* شما از لحاظ فنی شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

- خب درخشان که از دایی ایراد فنی می‌گرفت چرا حالا خودش بدتر از دایی شده است؟ بعد از دربی ۳ باخت پی در پی آورده و بازیکنان شرایط خوبی ندارند. گابریل با آن پنالتی زدنش شاهکار کرد و هر کسی می‌داند که بازیکن چپ پا ۹۹ درصد پنالتی‌هایش را کجا می‌زند و زارع هم به راحتی آن را مهار کرد. پرسپولیس از لحاظ فنی بدتر از قبل شده است.



* به نظر می‌رسید که شما با درخشان رابطه خوبی دارید؟

- ببینید من فنی حرف می‌زنم و باید قبول کرد که کارهای درخشان پر از ایراد است. من ۶ سال در پرسپولیس و دو برابر آن را در تیم‌های ملی با درخشان بوده‌ام ولی باید بپذیریم که درخشان ۱۷ سال جایی کار نکرده بود و هر جا هم که رفت بیرونش کردند، مثل شهرداری تبریز، شاهین بوشهر و … که هرگز موفق نبود. درخشان ۴ بار به همین تیم صبا که من در آن کار می‌کردم، باخت. او نمی‌تواند پرسپولیس را درست کند.



* توصیه شما به درخشان چیست؟

- من می‌گویم حمیدجان! اگر می‌خواهی خدمت کنی، همین امروز از پرسپولیس برو و بگذار کسی بیاید که بتواند این تیم را درست کند.



* اما برخی پیشکسوتان پرسپولیس از او به شدت حمایت کرده‌اند.

- اگر منظورتان فنونیزاده و ضیا عربشاهی است که اینها جزو دار و دسته درخشان هستند و در دفاتر جردن و سعادتآباد جمع میشوند برخی کارها انجام میدهند و بحثهای حمایتی از درخشان را مطرح میکنند.