دوران توهین به بازیکن سر آمده است

به گزارش افکارنیوز، مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق استقلال در برنامه نود شب گذشته ادعا کرد که امیرقلعه نویی در بازی فصل گذشته استقلال برابر ملوان به بازیکنان این تیم توهین کرده است.

پیروز قربانی که زمانی شاگرد قلعه‌نویی در استقلال بود در این باره گفت: حقیقتش را بخواهید من الان مدت ها است که از استقلال دور هستم و اخبار آن را از طریق رسانه ها می‌ شنوم. به همین دلیل هم نمی‌ توانم اظهار نظر دقیقی در مورد این موضوع بکنم. با این حال من به طور کلی می‌ گویم که دوران توهین به داور مدت ها است که به پایان رسیده است و این نوع برخورد دیگر درست نیست.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش آیا مهدی رحمتی حرفش در مورد قلعه‌نویی درست بوده یا نه هم گفت: من از استقلال دور هستم ولی بعید می‌ دانم رحمتی حرفی را الکی بزند. با این حال من فکر می‌ کنم رفتار هر کسی نوع برخورد با او را تعیین می‌ کند. هرکسی باید طوری رفتار کند که اجازه توهین به کسی را ندهد.

مدافع سابق استقلال در پایان گفت: من واقعا خودم یادم نمی آید که آیا زمانی که در استقلال حضور داشتم قلعهنویی به ما توهین می کرد یا نه. به هرحال هر مربی شیوه خودش را دارد ولی من یادم نمی آید که آیا این اتفاق افتاده یا نه.