سردار آزمونی دیگر هم در راه است…

به گزارش افکارنیوز، ما ایرانی‌ها اخلاق عجیبی داریم. گاهی وقت‌ها مثل رعد و برقیم و چنان هوای‌مان ابری می‌شود که مثل باران شمال، شروع می‌کنیم به باریدن.

گاهی وقت‌ها هم هوای تهران می‌زند به سرمان. سال تا سال یادی از باران نمی‌کنیم. در هر کاری دچار افراط و تفریط می‌شویم و خیلی وقت‌ها یادمان می‌رود که در این فوتبال هستند بازیکنان جوانی مانند سعید عزت‌اللهی؛ بازیکنانی که می‌توانستند به سادگی از تیم ملوان به استقلال یا پرسپولیس بروند و ظرف مدت کوتاهی هم پولی به جیب بزنند و اسمی درکنند.

راستی این خود ما نبودیم که همین بازیکنان را نصیحت می‌کردیم که به فوتبال اروپا بروند و به جای پولدار شدن در ایران و اسم در کردن، به فکر ارتقای سطح فنی فوتبال خود باشند؟

چرا، این خود ما بودیم که نصیحت وارونه برای آنها می‌نوشتیم اما امروز سعید عزت‌اللهی یکی از جوانان خوب فوتبال ایران را که در اتلتیکومادرید بازی می‌کند و اتفاقاً برای این تیم گل هم می‌زند را فراموش کرده‌ایم. یادمان نرود سعید بچه همین‌جاست. بچه ایران. هموطن ما. او هم استعدادی است مثل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش.

بيشك سعيد در اتلتيكومادريد موفق خواهد شد و مدارج بالاتر را از تيم جوانان تا تيمهاي بالاتر طي خواهد كرد. سعيد را فراموش نكنيم دوستان. او به اروپا رفته و بيشك با دست پر به فوتبال ما بازخواهدگشت.