فیکس تیم ملی بودم، در پرسپولیس۲۰ دقیقه بازی می‌کردم!‌

به گزارش افکارنیوز، محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس معتقد است در ۵ بازی قبلی هم مثل مسابقه با پدیده بوده‌اند اما دچار بدشانسی شدند و…

۲،۳ روز پس از برد مقابل پدیده، شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟
همه چیز فوق‌العاده است. بچه‌ها یکدل و منسجم هستند و ان‌شاءا… از این به بعد با پرسپولیس متفاوتی روبه‌رو خواهید بود. هر چند ما در ۵ بازی قبلی هم که شکست خوردیم، خوب بازی کردیم و دچار بدشانسی شدیم.

خیلی هم بدشانس نبودید!
شما چرا خوش‌شانسی سایر تیم‌ها را نمی‌بینید. به طور مثال در بازی استقلال و پیکان، داور روی اشتباه سهوی گل سالم پیکان را مردود اعلام می‌کند و بلافاصله حریف گل می‌زند و برنده می‌شود. اسم این خوش‌شانسی استقلال نیست؟

یعنی پرسپولیس از این خوش‌شانسی‌ها ندارد؟
نه، شما همین بازی با پدیده مشهد را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. ما باید در همین بازی ۴ گل به پدیده می‌زدیم ولی از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

طبیعی است وقتی استقلال خوب نتیجه ‌می‌گیرد، فشار انتقادات نسبت به پرسپولیس هم بالاتر می‌رود!
بارک‌ا… عکس این موضوع هم صدق می‌کند البته خدا را شکر با پیروزی مقابل پدیده مشهد شرایط ما بهتر از قبل شده است.

عباس‌زاده هم که بخشیده شد، برگشت و در بازی دوستانه روز شنبه گذشته گل زد. نظری در این رابطه ندارید؟
متأسفانه این چندمین بار است که چنین اتفاقی می‌افتد و بازیکن به نیمکت‌نشینی‌اش اعتراض می‌کند. عباس‌زاده و امثال او باید بدانند همواره باید به نظر سرمربی احترام بگذارند. خود من در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ فیکس تیم بودم ولی وقتی برگشتم، در پرسپولیس نیمکت‌نشین شدم.

جداً؟!
بله، بازيكن فيكس تيم ملي بودم اما در پرسپوليس ۲۰ دقيقه به من بازي ميرسيد. حالا واقعاً نميدانم چه بگويم. اميدوارم برخورد حميد درخشان بتواند عباسزاده و ساير دوستان را به خود بياورد.