دلایل جدایی رونالدو و نامزد روسش فاش شد

به گزارش افکارنیوز، جدایی کریستیانو رونالدو و نامزدش، ایرینا شایک یکی از سوژه‌های داغ خبری در روزهای آغازین سال نوی میلادی بود؛ ماجرایی که خیلی‌ها در موردش حرف زدند و از دلایل نهان پشتش گفتند.

حالا اما مجله «هلو»(‌Hello) که نسخه انگلیسی مجله اسپانیایی «اولا»(‌Hola که هم‌معنی Hello است) به حساب می‌آید، راز جدایی ستاره پرتغالی و مدل روس را فاش کرده. این مجله در وب‌سایتش حرف‌های یکی از دوستان نزدیک ایرینا در این رابطه را منتشر کرده. این منبع آگاه که نامی از او در گزارش برده نشده، دلیل اصلی جدایی این دو را بی‌وفایی‌های کریستیانو دانسته. او با اشاره به جر و بحثی که ایرینا و کریس در شب سال نو داشته‌اند، گفته: «ایرینا کاملاً شوکه و داغان شده بود. تصمیم برای جدایی، تصمیمی نبود که یک‌دفعه گرفته باشد. بعد از جر و بحث، ایرینا فوراً خانه را ترک کرد و سال تحویل را در حالی که گریه می‌کرد، تنها در فرودگاه گذراند. بعد از آن او به مالدیو پرواز کرد و آنجا هم در روز تولدش تنها بود.»

رابطه ایرینا با خانواده کریس خوب بود
بعد از این جدایی جنجالی همه جا حرف از رابطه بد ایرینا با مادر کریس به میان آمد و خیلی‌ها این را دلیل اصلی به هم خوردن این نامزدی ۵ ساله می‌دانستند. این منبع آگاه اما حرف‌های تازه‌ای زده و گفته دوستش همه تلاشش را می‌کرده تا با رونالدو و خانواده‌‌اش رابطه خوبی داشته باشد: «ایرینا همه کاری کرد تا احترام خانواده رونالدو را به ‌دست آورد، حتی با آنها به تعطیلات هم می‌رفت. همه حواسش بود که در مورد زندگی شخصی‌‌اش در انظار عمومی حرفی نزند و هیچ‌وقت هم از محبوبیت و شهرت رونالدو به نفع خودش استفاده نکرد. او سعی می‌کرد نامادری خوبی هم برای کریستیانو جونیور باشد و رابطه‌‌اش با او خیلی خوب بود.»

دیگر نمی‌توانست تحمل کند
اين منبع علاوه بر اين گفت ايرينا دلش نميخواسته از نامزدش جدا شود اما رفتارهاي كريس او را وادار كرده چنين تصميمي بگيرد: ايرينا ميخواست كنار كريس بماند اما در آن روز نميتو انست با او به هم نزند چون واقعيت داشت مستقيم توي چشمانش نگاه ميكرد... بعد از كلي فكر كردن، به اين نتيجه رسيد كه ديگر نميتواند نشانههايي كه ميبيند را ناديده بگيرد. او دست آخر وجود هرگونه رابطه احساسي بين شايك و دواين جانسون، بازيگر هاليوودي كه در فيلم هركول با مدل روس همبازي بود را رد كرده.