کاظمی با کلاه کج پیروز شد

به گزارش افکارنیوز، راه‌آهن در یک بازی نزدیک با تک گل عادل کلاه کج از سد پدیده گذشت تا با ۱۹ همچنان در انتهای جدول باقی بماند. اما آنها حالا با استقلال خوزستان، گسترش، ملوان و نفت مسجدسلیمان هم امتیازند و با امیدواری بیشتری به آینده چشم دوخته است.

هفته بیست و یکم لیگ برتر، ورزشگاه: دستگردی اکباتان

داور: موعود بنیادی‌فر، کمک‌ها: حسن یوسفی و جلیل شعرانی
اخطار: صادقی ۱۵، خیری ۸۶ از پدیده و مجتبی شیری ۴۰ از راه آهن

راه آهن: امیر عابدزاده، مجتبی شیری(۵۰ کلاه کج)، ابراهیم کریمی، رامین رضائیان، امید منوچهری، بهادر عبدی، محسن ایران نژاد، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، سیامک کوهنورد و عباس محمدرضایی
سرمربی: فرهاد کاظمی

پدیده: مجتبی روشنگر، محمد نژاد مهدی، محمد صلصالی، میلاد غریبی، محمدمهدی نظری، زوران کنزوویچ(۷۵ میثم رضاپور)، مسعود نظرزاده(۵۵ نسیم اف)، محمدرضا ناصحی، رضا حقیقی، اکبر صادقی و محمد غلامی
سرمربی: علیرضا مرزبان

شرح گل:
۱ صفر(راه‌آهن): در دقیقه ۸۱ بازی ارسال کرنر رامین رضائیان از جناح راست با ضربه قیچی مانند عادل کلاه کج دور از دستان روشنگر به تور دروازه پدیده بوسه زد.

اتفاق ویژه:
از بازی هفته سیزدهم لیگ‌برتر که طی آن راه‌آهن ۲ ۱ سایپا را برد، دیگر کسی از این تیم نه برد دید و نه گل. بعد از سپری شدن ۷۵۰ دقیقه، در دقیقه ۸۱ بازی هفته بیست و یکم قفل دروازه های بسته حریفان راه‌آهن را عادل کلاه کج گشود و در حالی که کم کم همه راه‌آهن را گزینه اول سقوط می‌ دانستند، با این گل امیدهای تیم پایتخت نشین را زنده کردند.

شرح بازی:
داور که سوت پایان را زد، فرهاد کاظمی به میانه میدان دوید و با بازیکنان شروع به خوش و بش کرد. این صحنه پایانی مسابقه راه‌آهن مقابل پدیده بود که با برتری میزبان به پایان رسید.
راه‌آهن بعد از شکست های مطلق در ۵ دیدار گذشته با فرهاد کاظمی آمده بود تا شوک مثبتی که همیشه در تیم های این موقع فصل کاظمی وجود داشته، ایجاد کند. پدیده هم با تکیه بر انجام بازی در کناره های زمین و ارسال های پیاپی توسط رضا ناصحی و مهدی خیری آمده بود تا مثل سایر شکست دهندگان راه‌آهن ۳ امتیاز از تهران بگیرد و برود. در این میان طراحی اکبر صادقی در میانه میدان هم از عوامل برتری نسبی میهمان بود که این برتری ثمری نداشت.
در نیمه دوم که راه‌آهنی ها با گرفتن میانه زمین از حریف بهتر بازی کردند و در نهایت از روی یک ضربه ایستگاهی توسط کلاه کج به گل رسیدند تا ۳ امتیاز حساس را پس از مدت ها به تیم خود تزریق کنند. راه‌آهن اگرچه همچنان تیم آخر جدول است اما با ۱۹ امتیاز ۳ تیم دیگر را هم در این امتیاز شریک می‌ بیند تا در این فصل پر تب و تاب ترین رقابت انتهای جدول شکل بگیرد.

بهترین بازیکن:
رامین رضائیان مدافع هافبک ملی‌پوش راه‌آهن با ارسال پاس گل این مسابقه از دلایل بازگشت تیمش به جدول رقابت های لیگ‌برتر شد.

گزارش لحظه به لحظه:
*علیرضا محمد بازیکن سابق راه آهن که سال گذشته در پیکان شاگرد فرهاد کاظمی بود در ورزشگاه حضور دارد. ایمان رازقی هم از نزدیک بازی را تماشا می کند.
*وطنخواه مدیرعامل پدیده به همراه سایر اعضای هیات مدیره باشگاه در جایگاه حضور دارند.
*حسین پاشایی بازیکن سابق راه آهن و آنالیزور صبا هم در دستگردی حضور دارد.
* فرهاد کاظمی هم به سمت نیمکت پدیده رفت و به مرزبان و اعضای این تیم خوشامد گفت.
*محمدمهدی نظری بازیکن پدیده مصدم شد و به خاطر کشیدگی شدید از زمین بیرون رفت. مرزبان مجبور شد در همان ابتدای بازی دست به تعویض بزند و مهدی خیری را به زمین فرستاد.
*اکبر صادقی بازیکن پدیده بعد از اینکه توسط بازیکن حریف سرنگون شد با پا بازیکن حریف را زد که این صحنه از چشم داور پنهان نماند و به او اخطار داد.
*محمد مومنی بازیکن سابق استقلال در جایگاه ویژه حضور دارد و مدام پیگیر نتیجه بازی استقلال و گسترش فولاد بود.
*شیثرضایی، هادی شکوری، یونس شاکری از دیگر افرادی هستند که در جایگاه ویژه حضور دارند. *مرتضی کرمانی‌مقدم که دستیار فرهاد کاظمی است در جایگاه ویژه نشسته است.
*حامد نورمحمدی مدافع سرباز راه آهن هم از نزدیک این بازی را تماشا می کند.
*روی حملات سراسیمه راه آهنی ها امین منوچهری سانتر ارسالی از راست را با یک ضربه سر خوب به سمت دروازه راهی کرد که توپ به شکلی خطرناک توسط دروازه‌بان پدیده مهار شد.
*راه آهنی ها هنوز مشغول شادی گلزنی بعد از ۷۵۰ دقیقه بودند که ناگهان محمد غلامی در موقعیت صددرصد و تک به تک صاحب توپ شد و در حالی که همه منتظر ثبت گل مساوی بودند، ناگهان مهاجم باتجربه راه‌آهن توپ را با بی سلیقگی تمام به خارج فرستاد.
*دقیقه ۹۰ مهدی خیری از کنار با سانتری دقیق فرصتی مهم را برای میهمان خلق کرد که محمد صلصالی با بی دقتی توپ را با ضربه سر به کنار دروازه کوبید.