زمزمه‌های بازگشت اسپانسر شاکی پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، همه چیز از یک درگیری ساده شروع شد. حمیدرضا سیاسی مدیر عامل محبوس(!) پرسپولیس به صورت یک‌طرفه قرارداد اسپانسر باشگاه را فسخ کرد تا با دردسر بزرگی مواجه شود.

شرکت بهنام پیشرو کیش ۱۱ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۲ میلیارد تومان فاکتور و سرجمع ۱۳ میلیارد تومان طی ۵ ماه هزینه کرده بود ولی نمی‌توانست از برند پرسپولیس استفاده تبلیغاتی کند. می‌دانید چرا؟ از قرار معلوم در گذشته شرکت SIS حق تبلیغ پیراهن پرسپولیس را یکجا خریداری کرده و اجازه نمی‌داد اسپانسر دیگری از آن استفاده کند. این مشکل اعتراض شدید مدیران شرکت بهنام پیشرو کیش را در پی داشت.
اسپانسر جدید پرسپولیس در گفت‌وگو با مدیران آن مقطع باشگاه - بخوانید حمیدرضا سیاسی - اعلام کرد این باشگاه معارض دارد!‌

از طرفی پول سازمان لیگ هم به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌شود و در چنین شرایطی چرا باید اسپانسر به تعهدات خود پایبند باشد؟ این حرف نماینده شرکت بهنام پیشروکیش بود که در نهایت به درگیری شدید انجامید و ظاهراً قرارداد این شرکت با پرسپولیس به صورت یک‌طرفه فسخ شد. لابد می‌دانید ماجرا به همین جا ختم نشد. شرکت بهنام پیشروکیش شکایت خود از حمیدرضا سیاسی را به مراجع قضایی برد تا اسباب بازداشت حمیدرضا سیاسی فراهم شود. بازداشتی که تا حالا نیز ادامه دارد…

بنابرگفته یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس یکی دیگر از دلایل شکایت شرکت مزبور از حمیدرضا سیاسی بندی است که در قرارداد بهنام پیشرو کیش با پرسپولیس گنجانده شده است.
در این بند آمده است که درصورت واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی، شرکت بهنام پیشرو کیش در اولویت باشد! این در حالی است که سیاسی و سایر دوستان(!) اهلیت چنین تعهدی را نداشته و چنین موضوعی در اختیار سازمان خصوصی‌سازی کشور است.

البته آنچه این مطلب را به درازا می‌کشد زمزمه‌های بازگشت شرکت بهنام پیشرو کیش به پرسپولیس است. سرخپوشان تهرانی پس‌فردا(سه‌شنبه) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف لخویای قطر می‌روند و این دیدار می‌تواند محل خوبی برای تبلیغات باشد آن هم در حالی که پرسپولیس هفته‌هاست اسپانسر ندارد.
در این راستا شنیدیم به زودی عبدا… تفرشی به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس منصوب و مشغول به کار خواهد شد. او همان فردی است که در زمان مدیریت علیرضا رحیمی به اصرار شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان معاون اقتصادی باشگاه یا به عبارت بهتر نماینده اسپانسر پرسپولیس حکم گرفته بود!‌

با توجه به بازگشت علی تفرشی به باشگاه پرسپولیس احتمال آشتی‌کنان بهنام پیشرو کیش و این باشگاه دور از ذهن نیست. البته گروهی نیز معتقدند حضور مجدد عبدا… تفرشی در باشگاه پرسپولیس ارتباطی به شرکت بهنام پیشرو نداشته و به دوستی قدیمی او با نژادفلاح برمی‌گردد. ظاهراً این دو در گذشته در شهرداری کرج با هم همکار بودند.

آخرین خبر
همان طور كه در مطلب بالا خوانديد با تلاش محمدحسين نژادفلاح قائممقام تامالاختيار پرسپوليس، روز گذشته عبدا... تفرشي به عنوان معاون برنامهريزي و اقتصادي باشگاه منصوب و مشغول به كار شد!