بعد از سیزده سال هنوز هواداران دلخورند

به گزارش افکارنیوز، مهدی هاشمی‌نسب در خصوص عملکرد پرسپولیس در بازی با لخویای قطر اظهار داشت: پرسپولیس با نمایش عالی که در دیدار اول خود در لیگ قهرمانان آسیا ارائه داد همه را غافلگیر کرد و استارت خوبی زد اما امیدوارم این بازی، جرقه نباشد.

وی ادامه داد: مسابقات آسیایی برای فوتبالیست‌های ایرانی انگیزه متفاوتی دارد از این جهت که آنها به فکر ترانسفر شدن هستند و با انگیزه متفاوتی در این رقابت‌ها ظاهر می‌شوند. از طرفی بحثملی مطرح است و بازیکنان می‌خواهند با درخشش در این بازی‌ها به تیم ملی راه پیدا کنند. طبیعی است که عملکرد تیم‌ها در این بازی‌ها متفاوت باشد مخصوصا تیمی مثل پرسپولیس که در لیگ نتیجه نگرفته و به دنبال نتیجه گرفتن در مسابقات آسیایی است.

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال در پاسخ به این سوال که چرا برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آزادی نرفته است، گفت: واقعیت این است که دوست ندارم به ورزشگاه بروم و با عکس‌العمل یکسری از تماشاگران مواجه شوم. به هر حال شرایط من خاص است و بعد از ۱۳ سال هنوز بعضی از هواداران پرسپولیس از من دلخور هستند. البته فقط یک عده هستند که با دیدن من عکس‌العمل منفی از خودشان نشان می‌دهند که آنها هم هوادار واقعی پرسپولیس نیستند.

هاشمی‌نسب با تاکید بر اینکه ترجیح می‌دهد از فوتبال دور باشد، یاد‌آور شد: بعد از ۱۵ سال حضور در فوتبال پرحاشیه بهتر است هم اکنون به زندگی‌مان برسیم. خیلی دوست ندارم با جو حاکم بر فوتبال ایران در تیمی فعالیت داشته باشم و پیشنهاداتی از سوی دوستان خوبم برای همکاری داشتم که پاسخم منفی بود. من مثل عده‌ای از افراد نیستم که بگویم فوتبال ایران ناپاک است اما برای کار کردن در آن سرودست بشکنم، ضمن اینکه خود را پیشکسوت تیمی نمی‌دانم و برای خودشیرینی به ورزشگاه هم نمی‌روم.

وی در پاسخ به این سوال که با رفتن پیشکسوتان به ورزشگاه‌ها مخالف است یا نه گفت: رفتن پیشکسوت به ورزشگاه به خودش ارتباط دارد. عده‌ای از دوستان واقعا برای حمایت از تیم محبوبشان به ورزشگاه می‌روند و از خانواده آن باشگاه به حساب می‌آیند که من برای آنها احترام زیادی قائل هستم و همگی از دوستان عزیز من هستند.

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال در مورد اینکه آیا انتظارش را داشت در بین نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا فقط پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم واقع بینانه به این قضیه نگاه کنیم باید گفت از هیچ یک از نمایندگان ایران نباید انتظار داشت از گروه خود به مرحله بعد صعود کنند. تیم‌های باشگاهی ما از همه نظر نسبت به تیم‌های دیگر عقب هستند. پرسپولیس هم اگر در بازی اول خود این طور ظاهر شد بیشتر شبیه جرقه بود. پرسپولیس در سال‌های قبل با بازیکنان به مراتب بهتر نتوانست در لیگ قهرمانان کاری از پیش ببرد چه برسد به اینکه امسال این همه مشکل دارد.

هاشمینسب عنوان کرد: یک زمان ما دغدغه این را داشتیم که از تیمهای شرق آسیا عقب افتادهایم اما حالا می بینید که در تهران به ازبکستان میبازیم و مقابل عراق هم شکست میخوریم. اینها زنگ خطر برای فوتبال ایران است و باید پذیرفت اگر نجنبیم در سالهای آینده مقابل تیمهای ضعیف آسیایی هم دچار مشکل خواهیم شد.