گلادیاتور مالک باشگاه می‌شود!

به گزارش افکارنیوز، «کرو» ستاره فیلم‌هایی همچون «گلادیاتور» و «رابین هود» یکی از طرفداران سرسخت و متعصب لیدز است و یکی از مالکان تیم «ساوثسیدنی رابیتوس» در لیگ راگبی استرالیا، تیمی که هفته گذشته قهرمان باشگاه‌های جهان در راگبی شد. اعضای کانون هواداران لیدز گفته‌اند به دنبال ملاقاتی با «کرو» هستند. این خواسته زمانی جدی‌تر شد که این بازیگر برنده اسکار و بفتا(آکادمی فیلم بریتانیا) در پیغامی در توئیتر بر حمایت و وفاداری خود نسبت لیدز تأکید کرد و توصیه‌هایی نیز به هواداران این تیم داشت.

نفوذ هواداران به هیأت مدیره
یکی از سخنگویان کانون هواداران لیدز در این مورد گفت: «ما گروهی از هواداران لیدز هستیم که به دنبال جمع‌آوری مبلغی در حدود ۱۰ میلیون پوند هستیم تا بتوانیم ۲۵ درصد از سهام باشگاه را که در حال حاضر متعلق به مؤسسه اعتباری گلف است، خریداری کنیم. علاوه بر اعضای هیأت‌مدیره کانون، ما یک تیم ۱۰۰ نفره هم داریم که برای مسجل شدن این اتفاق تلاش می‌کنند و اخیراً سعی کرده‌ایم بتوانیم با راسل کرو تماس بگیریم و خواستار حمایت مالی او از تیم شویم. او از طریق توئیتر با ما تماس برقرار کرد و ضمن ابراز حمایت خود، چند توصیه هم داشت. امیدواریم بتوانیم با او ملاقاتی داشته باشیم تا در مورد اینکه چگونه می‌توانیم با هم کار کنیم و بخشی از سهام باشگاه را بخریم و هواداران را هم بخشی از هیأت‌مدیره تیم کنیم، حرف بزنیم.»

ایده خوبی هست یا نه؟
کرو هفته گذشته از هواداران میلیونی خود در توئیتر سؤال کرد که آیا خرید بخشی از سهام این باشگاه بحران زده «یورکشایر» ایده خوبی هست یا نه.

آينده باشگاه ليدز در وضعيت مبهمي قرار گرفته است چون سهامدار عمده اين باشگاه ماسيمو چلينو از سوي سازمان ليگ انگليس محروم شده و حق فعاليت به عنوان رئيس باشگاه را ندارد. اين فرد ۵۸ ساله ايتاليايي كه ۷۵ درصد سهام ليدز را در اختيار دارد از سوي سازمان ليگ انگليس رد صلاحيت شد و بعد از آن هم تأكيد كرد كه با پايان محروميتش هم ديگر به اين باشگاه برنخواهد گشت. مسئولان باشگاه ليدز اعلام كردهاند كه تا اين لحظه هيچ پيشنهاد رسمي از سوي راسل كرو براي خريد سهام باشگاه ارائه نشده است.