اولین ورزشگاه خاورمیانه بدون هوادار پرسپولیسی

به گزارشافکارنیوز،ورزشگاه شهید بهنام محمدی که اولین ورزشگاه ساخته شده در خاورمیانه است امروز مملو از هواداران تیم نفت مسجد سلیمان است و هیچ هوادار پرسپولیسی در این ورزشگاه مشاهده نمی‌شود و تمام ورزشگاه به رنگ زرد است.

*ساعت ۱۳:۱۵ داوران برای چک زمین چمن و دروازه‌ها به میدان آمدند. فغانی و کمک‌هایش عکس یادگاری در وزرشگاه گرفتند

*اسکوردبورد ورزشگاه خراب است.

*بیشتر هواداران نفت مسجد سلیمان با پیراهن‌های نفت ابادان و برزیل وارد ورزشگاه شدند.

*جایزه‌های خبرنگاران ورزشگاه شهید بهنام محمدی بسیار خوب است که باعثتعجب خبرنگاران اعزامی از تهران شده است.

*یک پرچم ۳۰ متری به رنگ زرد در ورزشگاه نصب شده است.

*یک هوادار با پرچم برزیل که دور خود بسته مشغول روپایی و هد زدن است او حتی به سمت بازیکنان پرسپولیس رفت و هنگامی که آنها مشغول گرم کردن بودند همچنان مشغول هد زدن بود که با اعتراض مسئولان پرسپولیس از پرسپولیسی‌ها فاصله گرفت.

*علی اصغر جمالی پیشکسوت نیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در سال ۱۳۴۸ به پرسپولیس گل زده و تور دروازه را پاره کرد بود در ورزشگاه حضور دارد.

*سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس پس از مسابقه بر نفت مسجد سلیمان به باشگاه فولاد خوزستان می‌رود تا امور شخصی خود را در ارتباط با این باشگاه انجام بدهد.

*یکی از مسئولان تدارکات پرسپولیس با کلاه جنگی و یک سربند عکس یادگاری گرفت.

*دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان ساعت ۱۳:۴۰ وارد میدان شدند. بازیکنان نفت با لباس‌های‌ آبی و جوراب‌های زردرنگ و بازیکنان پرسپولیس با لباس نارنجی وارد میدان شدند.

*گرمکن تمام بازیکنان پرسپولیس آرم اسپانسر داشت به جز رضا نورمحمدی.

*سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس به تمسخر از سوی هواداران نفت با شعار سوشای آقای گل تشویق شد اما او به سمت آنها رفت و برایشان دست زد و واکنش خوبی به این شعار داشت.

*رضا محمدی دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در تیم نفت نیمکت‌نشین است برخورد گرمی با بازیکنان پرسپولیس داشت.

*فردی که مشغول انجام حرکات نمایشی با توپ در زمین بود با هدایت مسئولان مسابقه و در حالی که همچنان در حال هد زدن بود به بیرون از زمین هدایت شد.

بلندگوی ورزشگاه به علیرضا فغانی داور مسابقه خوشامدگفت.

*دو بازیکن نفت مسجدسلیمان در هنگام گرم کردن مصدوم شدند. سعید سالارزاده به شدت مصدوم شد و حمید بوحمدان هم با اصابت دست یکی از بازیکنان دچار مصدومیت شد.

*ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان به این شرح است:

گئورگی، جلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ‌نورد، سعید سالارزاده، فرزاد محمدی، رضا درویشی، کیوان امرایی، کیومرثچراغی، روسلان و الکساندر پاشنکو

*دیدار دو تیم ساعت ۱۴:۳۰ آغاز میشود.