ششمین تساوی فصل پرسپولیس رقم خورد

به گزارش افکارنیوز، اولین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان بین پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان آغاز شد که بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد در دقیقه ۸ مسابقه خطای شدید روی گابریل باعثاعتراض حمید درخشان سرمربی و محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس به داور شد. بازیکنان نفت با آرنج به صورت این بازیکن ضربه زدند و او از ناحیه صورت مصدوم شد و این بازیکن در نهایت راهی بیمارستان شد.

در دقیقه ۱۰ اولین کرنر تیم نفت مسجدسلیمان روی دروازه پرسپولیس رخ داد.

در دقیقه ۱۲ علیپور مهاجم پرسپولیس از داخل محوطه جریمه شوت زد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۴ شوت خالقی‌فر را دروازه‌بان نفت با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۱۶ شوت پاشنکو را سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس مهار کرد.

در دقیقه ۲۰ نفت باز هم صاحب کرنر شد که این کرنر هم سودی برای نفتی‌ها نداشت.

گل: در دقیقه ۲۳امید عالیشاه در محوطه جریمه صاحب توپ شد که با یک شوت که به بدن مدافع نفت هم برخورد کرد، گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۴ پاشنکو یک فرصت عالی گلزنی را برای نفت مسجد سلیمان از دست داد.

گل‌ دوم پرسپولیس: در دقیقه ۳۶ پاس خوب امید عالیشاه به علیپور رسید و این مهاجم پرسپولیس هم با یک ضربه دقیق و فنی از بین پاهای دروازه‌بان نفت گل دوم پرسپولیس را به ثمرساند.

گل اول نفت: در دقیقه ۴۳ ارسال بازیکنان نفت در محوطه شش قدم به کیوان امرایی رسید او هم با یک ضربه آرام گل اول تیم نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند.

نیمه دوم:

نفتی‌ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و حتی یک ضربه کاشته هم در همان ابتدای نیمه روی دروازه پرسپولیس به دست آوردند که حاصلی برای آنها نداشت.

اخراج بازیکن نفت: در دقیقه ۵۷ ضربه کاشته نفت مسجد سلیمان روی دروازه پرسپولیس زد که روسلان ملزینف روی سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس مرتکب خطای شدید شد که داور او را از میدان اخراج کرد.

در دقیقه ۶۳ امید عالیشاه پا به توپ وارد محوطه جریمه نفت شد و توپ را به محمد خانزاده پاس داد ولی این بازیکن پرسپولیس توپ را با بی‌دقتی به بیرون زد.

در دقیقه ۷۵ شوت بازیکن نفت مسجد سلیمان با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۵ شوت حسین مالکی بازیکن نفت از داخل محوطه جریمه را مدافعان پرسپولیس مهار کردند.

در دقایق ۹۰ + ۱ و ۹۰ + ۲ بازیکنان نفت مسجد سلیمان اعتقاد داشتند که داور باید برای آنها پنالتی بگیرد.

گل تساوی نفت: در دقیقه ۹۰ + ۳ رضا کرم‌الله چعب داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که با یک شوت گل مساوی نفت را به ثمر رساند.
پرسپولیس در حالی این بازی را مساوی کرد که ۲ بر صفر از حریف پیش بود و در نهایت ششمین تساوی خود را در شهر اولین‌ها(مسجد سلیمان) به دست آورد و با ۲۷ امتیاز در رده نهم باقی ماند و نفت هم با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و به رده چهاردهم صعود کرد.

سرخپوشان تهرانی در سه‌شنبه آینده در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم النصر عربستان بروند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به محمد خانزاده از پرسپولیس و رضا کرم‌الله چعب از نفت مسجد سلیمان کارت زرد نشان داد.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

گئورگی، جلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ‌نورد، سعید سالارزاده، فرزاد محمدی(از دقیقه ۸۲ رضا کرم‌الله چعب)، رضا درویشی(از دقیقه ۶۵ میلاد جعفری)، کیوان امرایی(از دقیقه ۵۹ حسین مالکی)، کیومرثچراغی، روسلان و الکساندر پاشنکو

سرمربی: بهروز مکوندی

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، رضا خالقی‌فر، فرناندو گابریل(از دقیقه ۱۴ امید عالیشاه)، هادی نوروزی، پیام صادقیان(از دقیقه ۷۳ مهدی دغاغله) و علی علیپور(از دقیقه ۸۹ تادو)

سرمربی: حمید درخشان