مجبورم همچنان در ایران مرغ بخورم!

به گزارش افکارنیوز، تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی تبریز قبل از اعزام به عربستان، به همراه تیم به تهران آمد و در هتل اوین، مصاحبه‌ای با ما انجام داد. عمو سبیلوی دوست‌داشتنی حرف‌های جالبی به زبان آورد. البته این مصاحبه چندان فوتبالی نیست و حال و هوای نوروزی دارد. خودتان بخوانید تا در فضای مصاحبه قرار بگیرید.

تبریزی‌ها عاطفی هستند
من ۳ سال قبل به ایران آمدم و اگر از من در مورد مردم تبریز بپرسید می‌گویم آنها خیلی خونگرم، عاطفی و مهربان هستند و در این مدت به‌جز محبت و مهربانی و عشق چیز دیگری از مردم ایران ندیدم و روزهای خوبی را در تبریز سپری کردم.

نوروز و تازه شدن همه چیز برای ایرانی‌ها
در مدتی که ایران هستم، تا حالا ۳ بار شاهد دیدن عید نوروز ایرانی‌ها بودم و تا این حد و اندازه می‌دانم که نوروز با شروع شدن فصل بهار و تازه شدن همه‌چیز برای مردم ایران همراه است و در مدت عید باستانی مردم تلاش می‌کنند از فرصت و تعطیلاتی که در اختیار دارند به‌خوبی استفاده کنند و همراه یکدیگر باشند. من هم ‌آرزو دارم مردم سالی پر از مهر و محبت و برکت داشته باشند.

خیلی زود رفیق شدیم
خیلی زود با هواداران دوست شدم و فکر می‌کنم علت آن احترامی است که من به مردم و هواداران گذاشتم و آنها هم متقابلاً جواب دادند. همین‌طور کارهایی که انجام می‌دهیم باعثاین رابطه خاص می‌شود و از طریق نتایج که به ‌دست ‌آوردیم رابطه‌مان پررنگ‌تر شد. البته مردم ایران افراد خونگرمی هستند و ما هم چنین هستیم و در نهایت این‌که من خودم هم یک هوادار تراکتور هستم، اگر هواداران این تیم من را قبول داشته باشند.

بستگی به نتایج دارد
من خودم هم وقتی از تراکتور جدا می‌شدم خیلی ناراحت می‌شدم و در مورد پاسخ به سؤال شما باید بگویم از الان صحبت درباره این مسائل بسیار زود است چون ما هنوز وسط کار هستیم و ماندن یا نماندن من به بسیاری از عوامل بستگی دارد.

خبرنگاران، خوبی تراکتور را می‌خواهند
گاهی اوقات، موقعیت و شرایط خاصی ایجاد می‌شود. البته این موضوع بیشتر در اوایل حضور من اتفاق می‌افتاد که بعدها هم آنها من را درک کردند و هم من آنها را. من دوست ندارم با کسی مشکلی داشته باشم بلکه می‌خواهم با آرامش به کار خودم ادامه دهم چون همه ما یعنی هم خبرنگاران و هم من خوبی و موفقیت تراکتور را می‌خواهیم.

مجبورم مرغ بخورم
هر سه سالی که در ایران بودم، نتوانستم غذاهای مورد علاقه‌ام را اینجا داشته باشم و همیشه مرغ می‌خوردم.
البته خوردن مرغ برای من یک رژیم هم هست اما استفاده بیش از حد از آن، ممکن است شرایط دیگری را به وجود بیاورد.
فعلاً مجبورم مرغ بخورم. این را هم بگویم که غذاهای ایرانی زیادی را تجربه کردم و به نظرم غذاهای ترکی و آذری واقعاً خوشمزه است.

نوروز مبارک
من هم به نوبه خودم عيد را به مردم ايران و تبريز و هواداران تراكتور تبريك عرض ميكنم و اميدوارم سال جديد با تني سالم و سالي پربركت پيشرو داشته باشند. (به زبان فارسي ميگويد:) نوروز مبارك.