خاکپور: کی‌روش برای قطع همکاری مختار است

به گزارشافکارنیوز،محمد خاکپور در خصوص آخرین شرایط تیم امید گفت: اردوی خوبی را پشت‌سر می‌گذاریم و از لحاظ روحی و بدنی بازیکنان شرایط مناسبی دارند به جز یکی، دو بازیکن از جمله یوسف وکیا و احمد نوراللهی که با تیم‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده و دچار مصدومیت‌های جزئی شدند سایر بازیکنان خوب و آماده هستند و امیدوارم بتوانیم سال آینده را با بازی‌های خوبی از تیم امید آغاز کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت جهانبخش و آزمون برای حضور در تیم امید گفت: تا جایی که اطلاع دارم و آقای کفاشیان نیز در تمرین شب گذشته ما حاضر بود این دو نفر باید کارهایشان را برای اضافه شدن به تیم امید انجام دهند و طبق قوانین فیفا موظف هستند تا ۷۲ ساعت تا قبل از آغاز رقابت‌ها خودشان را به اردو معرفی کنند.

خاکپور در خصوص اینکه کی‌روش گفته است از مواضع خود بر سر این دو بازیکن کوتاه نمی‌آید تصریح کرد: اینکه کی‌روش چه گفته است نمی‌دانم اما ظاهراً فکر می‌کنم در خصوص این دو بازیکن اطلاع‌رسانی ناقصی به مردم شده و سوءتفاهم به وجود آمده است چرا که مردم در کوچه و خیابان از من می‌پرسند چرا تیم امید می‌خواهد از سهمیه بزرگسالان استفاده کنند در حالی که این دو بازیکن امید هستند و به تیم ملی بزرگسالان کمک می‌کنند و چون مسابقات ما رسمی است باید در این مسابقات به تیم ملی امید کمک کنند.

وی افزود: اگر مسابقات تیم ملی بزرگسالان هم رسمی بود ما اجازه می‌دادیم این دو بازیکن این تیم را همراهی کنند چرا که آن زمان اولویت با این تیم بود اما در حال حاضر مسابقات ما رسمی و مهمتر است و فکر می‌کنم جهانبخش و آزمون باید در این برهه با ما باشند.

سرمربی تیم امید درباره اینکه آیا قول صعود به المپیک را می‌دهد یا خیر گفت: قول ‌می‌دهم تا بازیکنان و کادر فنی نهایت تلاش خود را بکنند و برای رسیدن به این مهم هیچ کوتاهی از آنها سر نزند. این تیم متعلق به مردم است و با پیروزی‌هایش مردم شاد و با شکستش ناراحت می‌شوند.

وی در پایان درباره این اظهارنظر کیروش که گفته بود در صورت حضور جهانبخش و آزمون در تیم ملی امید با تیم ملی قطع همکاری خواهد کرد، گفت: او هر تصمیمی بگیرد، مختار است و من در این مورد نمیتوانم نظری بدهم.