۹ بازیکن صبا در آستانه محرومیت

به گزارشافکارنیوز،بعد از بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که به باخت صبای قم در دیدار خارج از خانه مقابل استقلال‌صنعتی خوزستان انجامید شاگردان مهدی تارتار باید در هفته بیست و چهارم یک بازی خانگی سخت مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر یعنی سپاهان انجام دهند.

تیم فوتبال صبای قم برای کسب آمادگی به منظور حضور در دیدار حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا یک روز مانده به سال جدید هم تمرین کرد و هم اینکه در بازی‌ تدارکاتی برابر آبی‌های پایتخت میزان آمادگی بازیکنان خود را محک زد.

تیم فوتبال صبای قم با کسب پیروزی در دیدار تدارکاتی برابر حریف لیگ برتری خود در آستانه بازی حساس هفته نهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روحیه خود را تقویت کرد‏، ‌ به خصوص اینکه یک بار دیگر پای بهترین گلزن این تیم به گلزنی باز شد.

در حالی که دیدارهای هفته نهم از نیم فصل دوم بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز چهاردهم فروردین ماه یعنی حدود ۲ هفته دیگر آغاز می‌شود، صبای قم روز شنبه پانزدهم فروردین ماه یکی از مهمترین بازی‌های این هفته لیگ چهاردهم را برگزار می‌کند.

صبای قم در ۸ مسابقه سپری شده از بازی‌های دور برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تنها در یک مسابقه طعم شیرین پیروزی را چشیده‌اند ولی وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر از نظر کارشناسان و علاقه‌مندان به فوتبال در قم دارند و حالا انگیزه آنها مضاعف است تا یک بار دیگر روند موفقیت آمیز گذشته خود را از سر بگیرند.

خبر مهم و خوش‌حال کننده برای صبایی‌ها و هواداران این تیم بازگشت ایوب کلانتری هافبک گلزن و البته بهترین گلزن این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ترکیب اصلی صبا است، بازیکن کلیدی و موثری که در این فصل ۵ گل برای صبا به ثمر رسانده و اکنون صدرنشین برترین‌ گلزنان نماینده قم است.

کلانتری در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل استقلال‌صنعتی خوزستان به دلیل ۲ اخطاره بودن نتوانست برای صبای قم به میدان برود و حالا با ۲ گلی که در مسابقه تدارکاتی به استقلال تهران زد نشان داد که برای ادامه لیگ آمادگی بالایی دارد.

با این حال تعداد ۹ بازیکن صبای قم به سبب ۲ اخطاره بودن در آستانه محرومیت یک جلسه‌ای از همراهی تیم خود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند و چنانچه در بازی آتی صبا در ترکیب اصلی بوده و کارت بگیرند این اتفاق رخ خواهد داد.

احمد حسن زاده، امید قربانی، جلال الدین علی محمدی، روزبه چشمی، سعید مهدیپور، محمدامین آرامطبع، مسعود حقجو، هادی شکوری و وحید علی آبادی نفراتی هستند که چنانچه از بازی آتی برابر سپاهان اصفهان کارت زرد بگیرند بازی بعدی صبا محروم هستند.