دفاع تمام قد رفیق در حق بازیکن پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، محسن مسلمان بعد از رفتن به فولاد خوزستان شرایط خوبی پیدا کرده است. این در حالی است که پیام صادقیان دوست صمیمی‌‌اش در پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و حتی در لیست ۱۸ نفره هم قرار نمی‌گیرد.



مسلمان در مورد بازی نکردن صادقیان در پرسپولیس اظهار داشت: «خدا استعدادی به پیام داده که در کمتر بازیکنی دیده می‌شود. پیام مشکلی برای بازی ندارد و این درست نیست که بعضی‌ها در موردش حرف و حدیثو حاشیه درست می‌کنند!»



او ادامه داد: «نکته مهم این است که حمید درخشان به صادقیان اعتقادی ندارد به همین دلیل او در پرسپولیس نیمکت‌نشین شده است. وقتی درخشان اعتقادی به پیام ندارد چه کاری از دست او ساخته است؟ من هم چنین وضعیتی در ذوب‌آهن داشتم و گل‌محمدی اعتقادی به من نداشت. به ‌هر ‌حال مربیگری سلیقه‌ای است ولی امیدوارم پیام تمرکزش را روی چند بازی آینده بگذارد تا این فصل تمام شود. امیدوارم صادقیان برای فصل بعد تصمیم خوبی بگیرد.»



مسلمان در مورد برد تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: «یکی از جذاب‌ترین و زیباترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به برد در زمین به نمایش گذاشتند و حضور هواداران به زیبایی این بازی کمک زیادی کرد. ما مدیون حضور هواداران و تشویق بی‌وقفه آنها هستیم.»



مسلمان درباره این برد که فولاد را بار دیگر به جمع مدعیان رساند گفت: «امتیازات بدی را در هفته‌های گذشته از روی بدشانسی و عدم استفاده از موقعیت‌های‌مان از دست داده بودیم و اگر در تمام بازی‌ها مثل دیدار با استقلال به میدان می‌رفتیم مطمئناً اکنون اختلاف امتیاز ما با صدر جدول اینقدر نبود.»



او خاطرنشان کرد: اکنون ۶ هفته پیشرو داریم و باید برای به دست آوردن ۱۸ امتیاز آینده نهایت تلاشمان را به کار بگیریم. مطمئناً در صورت به دست آوردن امتیازات جدیترین مدعی قهرمانی خواهیم بود و اینگونه فصل را به خوبی به پایان میرسانیم. ما برابر نفت تهران یکی از فینالهای حساس لیگ را در پیش داریم و باید حسابشده وارد زمین شویم. این یکی از شانسهای بزرگ ما برای رسیدن به بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و ما این شانس را از دست نخواهیم داد.