پرسپولیس یک پله سقوط می‌کند؟

به گزارش افکارنیوز، دو دیدار پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز سه‌شنبه در مشهد و انزلی برگزار می‌شود. دیدارهایی که نتایج آن برای تیم‌های انتهای جدول مهم است.

نگاهی به این دو بازی می‌اندازیم؛

پدیده - سایپا؛ پدیده جانشین پرسپولیس می‌شود؟

تیم فوتبال پدیده اگرچه در رده دهم جدول لیگ برتر است اما با آخرین تیم جدول فقط ۵ امتیاز فاصله دارد بنابراین شاگردان مرزبان اگر می‌خواهند در لیگ برتر بمانند و در هفته‌های آخر به منطقه خطر و ته جدول نزدیک نشوند باید از سایپا سه امتیاز بگیرند. سایپایی که مدیرعامل و کادرفنی‌اش امیدوارانه از فصل آینده و حضور در جمع مدعیان صحبت می‌کنند. سایپا هم اکنون با ۳۳ امتیاز در رده هفتم است و اگر در این مسابقه پیروز شود هفتمی خود را تثبیت می‌کند و پدیده هم برای قرار گرفتن در منطقه امن به سه امتیاز این دیدار خانگی نیاز دارد ضمن اینکه اگر پدیده پیروز شود با یک پله صعود به رده نهم جانشین پرسپولیس خواهد شد و سرخپوشان بدون بازی یک پله سقوط می‌کنند!

ملوان انزلی - پیکان؛ کار سخت پیکان در مرداب

ملوان بعد از ۴ برد متوالی هفته گذشته به سایپا باخت و سه‌شنبه به دنبال جبران مافات است. ملوان اگر این سه امتیاز را بگیرد تا حدود زیادی در حاشیه امنیت قرار خواهد گرفت و ۲۷ امتیازی می‌شود پیکان هم که با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول است مساوی به کارش نمی‌آید و صمد مرفاوی تیمش را برای برد به میدان می‌فرستد اما مرفاوی هم می‌داند کار دشواری در انزلی و مقابل هواداران پرشور ملوان دارد. پیکان با ۱۲ گل زده همچنان ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و بعید است این خط حمله بی‌آزار بتواند مقابل ملوان حرفی برای گفتن داشته باشد.

هر دو دیدار ساعت ۱۷ آغاز میشود.