فدراسیون کی روش را تایید کرد

به گزارش افکارنیوز، مهدی اسلامیان بعد از این نشست با اشاره به اینکه کی روش اعلام کرده قادربه ادامه کار نیست و برای اخراج ایشان ازطرف فدراسیون فوتبال ایران بحثی نشده است، به خبرنگاران افزود: هیات رییسه از نظر فنی کی روش را تایید کرد، اگر چه او نتیجه خوبی نگرفته است.

وی گفت: هیات رییسه از نظر فنی کی روش را تایید کرد، ولی به علی کفاشیان اختیار داد که در دو روز آینده با این مربی مذاکره کرده و اگر راضی به ماندن شد، کار خود را در ایران ادامه دهد.

وی افزود: ما موافق ماندن کی روش هستیم ولی ماندن او در ایران به مذاکره و گفت وگوهایش با کفاشیان باز خواهد گشت.

به گفته اسلامیان، کی روش نقاط مثبت فنی خیلی خوبی دارد و خطوط تیم ملی را به استانداردها رسانده است، ولی پست سرمربی تیم ملی یک پست مدیریتی است و باید صبر بیشتری داشته باشد.

وی وجود گزینه های جایگزین برای کی روش را رد کرد و گفت که طرفین قرارداد مشخص دارند و اگر لغو قرار داد شد باید طبق آن غرامت پرداخت شود.

مهدی تاج دیگرعضو هیات رییسه نیز گفت که نظر این هیات برماندن کی روش استوار است، ولی کفاشیان در این باره مذاکره کرده و تصمیم می گیرد.

کی روش اواخر سال گذشته عدم تمایلش را برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران و پایان این همکاری اعلام کرده بود اما تاکنون پاسخی از سوی فدراسیون فوتبال در این خصوص داده نشده است.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رییس ، غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات،علیرضا اسدی دبیرکل، عزیزی خادم ، فاطمه عرب عامری نایب رییس امور بانوان ، مهدی اسلامیان نایب رییس ، شهرام دبیری و فریدون اصفهانیان اعضای هیات رییسه فدراسیون هستند.