من برای ایران به روی تشک می روم

به گزارش افکارنیوز، رضا یزدانی در خصوص شرایطش برای حضور در جام جهانی کشتی آزاد گفت: نتیجه MRI کمرم مشخص شده است و بعد از صحبتی که با پزشک معالجم داشتم عنوان کرد که مصدومیتم خیلی حاد نیست و مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی ندارم، اما بهتر است استراحت کنم.

وی ادامه داد: از ناحیه عضلات کمر دچار تورم و گرفتگی هستم که پزشک معالجم یک کمربند مخصوص به همراه مقداری قرص و پماد برایم تجویز کرد تا بتوانم برای تیم ملی کشتی بگیرم البته او توصیه کرد که بهتر است استراحت کنم و در این مسابقات به میدان نروم، اما با توجه به اینکه تیم ملی به من احتیاج داشت نمی‌خواستم این مسابقه را از دست بدهم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: حدود ۱۸ روز به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بودم و شرایط ایده‌آلی ندارم، اما با توجه به نیازی که کادر فنی تیم ملی به من دارد تصمیم گرفتم کشتی بگیرم و امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

یزدانی خاطرنشان کرد: تیمهای رقیب ما با تمام قدرت به میدان میآیند، اما ما نیز مدافع عنوان قهرمانی هستیم و از رقابت با هیچ حریفی هراس نداریم. امیدوارم با کسب بهترین نتیجه و با جام قهرمانی به ایران برگردیم.