‌ از آمدن برانکو به پرسپولیس خیلی خوشحالم

به گزارش افکارنیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن معتقد است در بازی با استقلال تساوی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خورد. او در مورد این بازی حساس، حضور برانکو در پرسپولیس، وضعیت کارلوس کروش در تیم ‌ملی و مسائل دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد.

فکر می‌کنی ذوب‌آهن از طریق لیگ ‌برتر سهمیه آسیا را به ‌دست ‌آورد؟
ما شانس داریم ولی همه چیز بستگی به نتایج‌مان در ۶ بازی پایانی دارد؛ خصوصاً اینکه ما ۳ بازی حساس و پیاپی با استقلال، نفت تهران و فولاد داریم که برایمان بسیار تعیین‌کننده است. شاید نتایج این بازی‌ها خیلی چیزها را مشخص کند و توکل ما هم بر خداست.

در مورد بازی با استقلال چه صحبتی داری؟
بازی با استقلال در آزادی برای هر تیمی سخت است. هر دو تیم انگیزه‌های زیادی برای گرفتن ۳ امتیاز دارند و این موضوع بازی را زیبا خواهد کرد. مساوی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خورد و امیدوارم این بازی برنده داشته باشد.

راستی برای فصل بعد با مسئولان ذوب‌آهن مذاکره کرده‌ای؟
باید آقای آذری از مسافرت برگردد تا مذاکره‌ای با هم داشته باشیم. من دوست دارم بمانم و با تیمی که خودم ساختم دوباره کار کنم. می‌توانیم برای فصل بعد تیم را بیشتر تقویت کنیم و نقاط ضعف‌مان را هم پوشش دهیم.

ذوب‌آهن را برای قهرمانی می‌بندید؟
این بستگی به خریدهای فصل بعد دارد در ضمن باشگاه و من روی جوانگرایی تأکید داریم.

به نظرت چه تیمی قهرمان لیگ می‌شود؟
در حال حاضر شرایط جدول طوری است که نفت و تراکتورسازی شانس بیشتری دارند.

در مورد انتخاب برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس چه صحبتی داری؟
برانکو برای ایرانی‌ها مربی شناخته‌شده‌ای است و از لحاظ فنی و شخصیتی یک مربی خوب است. این انتخاب را به برانکو تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم البته او کار سختی در پرسپولیس دارد ولی امیدوارم نتیجه بگیرد تا هواداران پرسپولیس هم خوشحال شوند. من برانکو را دوست دارم و خیلی خوشحالم که سرمربی پرسپولیس شده است.

برخی معتقدند تفکرات برانکو تدافعی است.
برانکو مربی دفاعی نیست. او روی نظم تیمی و سازماندهی تأکید ویژه‌ای دارد و فکر نمی‌کنم تفکرات مطلق دفاعی داشته باشد.

در مورد شرایط کروش در تیم‌ ملی و حاشیه‌هایی که ایجاد شده است چه نظری داری؟
صحبت كردن در اين مورد تكراري شده است. اكثر كارشناسان و مردم معتقدند كه او بايد بماند و كروش بهترين گزينه محسوب ميشود. حالا معلوم نيست كروش و فدراسيون در نهايت چه تصميمي بگيرند.