با بالاتر رفتن سنم باید بیشتر تمرین کنم

به گزارش افکارنیوز، فرهاد ظریف در این باره اظهار داشت: بعد از حدود یک سال، ‌ فرصتی پیش آمد تا فقط استراحت کنیم. این استراحت برای من و همه ملی‌پوشان لازم بود.

لیبروی تیم ملی والیبال ادامه داد: چند روزی است که تمرینات را شروع کرده‌ایم و البته هنوز فشار چندانی روی ما وجود ندارد و تمرینات، شدت نگرفته است.

بازیکن فصل پیش تیم میزان خراسان در مورد فصلی که در این تیم پشت سر گذاشت، گفت: مدیران باشگاه، مردم و ما از خودمان، توقعاتی داشتیم که همه آنها به جا بود. متأسفانه اتفاقات ناخوشایندی دست به دست هم داد تا نتیجه نگیریم. دنبال بهانه نیستم ولی به عنوان یک مشهدی دوست داشتم خیلی بهتر از این با تیم میزان نتیجه بگیرم. به همین خاطر از مردم مشهد عذرخواهی می‌کنم.

ظریف اضافه کرد: اگر باشگاه میزان در فصل آینده وجود داشته باشد و من را بخواهد، انتخاب نخست من این باشگاه خواهد بود.

بازیکن تیم ملی والیبال در مورد فصل جدید رقابت‌های ملی تصریح کرد: هنوز هم مثل روز اول برای بازی در تیم ملی انگیزه دارم. من حدود ۱۰-۱۲ سال است که در تیم ملی بازی می‌کنم و همیشه در بین خوب‌ها بوده‌ام. حالا که با تجربه‌تر هم شده‌ام برای بازی در تیم ملی همچنان پر از انگیزه هستم. فکر من نسبت به سال‌های قبل، حرفه‌ای‌تر شده و می‌دانم که با بالاتر رفتن سنم باید بیشتر تمرین کنم.

ظریف ادامه داد: رقیبان خوبی دارم و می‌دانم اگر کمی کوتاه بیایم، ‌ عبدالرضا علیزاده و مرندی جای من را می‌گیرند. دوست دارم جایگاهی را که در این چند سال حفظ کرده‌ام باز هم برای خودم نگه دارم و بهترین باشم که البته کار سختی است.

ظریف درباره حریفان ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۵ گفت: من و سایر بازیکنان دوست داریم با بهترینهای جهان بازی کنیم. سال قبل هم گروه سختی داشتیم. ما میدانیم وقتی در بین ۸ تیم برتر لیگ جهانی هستیم، بازیهای آسانی در پیش نداریم. لهستان و آمریکا را شکست دادهایم و برابر روسیه در ست پنجم شکست خوردیم ولی این دلیل نمیشود که باز هم آنها را شکست دهیم و یا در ست آخر بازی را واگذار کنیم. نتیجه نهایی را خداوند رقم میزند ولی بدانید حریفان هم از ما میترسند.